Quote from Urban Nilsson on 19 November 2006, 13:19🙂 Så det är därför jag inte hittar rätt plats i Norge! Ha ha ha. 5:a i geografi.
🙂 Så det är därför jag inte hittar rätt plats i Norge! Ha ha ha. 5:a i geografi.
Quote from ellen olsson on 19 November 2006, 14:15> Det är ju betydligt plattare och mer cykelkultur där än i Bergen som är en av Nordens backigare och nederbördsrikaste städer. Det kan ju förklara en del av skillnaden i hur mycket man cyklar.
Dessutom råkar ju Bergen vara den ort i världen som har fles
> Det är ju betydligt plattare och mer cykelkultur där än i Bergen som är en av Nordens backigare och nederbördsrikaste städer. Det kan ju förklara en del av skillnaden i hur mycket man cyklar.
Dessutom råkar ju Bergen vara den ort i världen som har fles
Quote from Funbeat user on 20 November 2006, 09:57Regn jo men jag läste t ex om att Boeing i Seattle hade ett cykelprojekt; alla som cyklade till jobbet fick en fribiljett på bussen de dagar det regnade! Skulle man inte kunna ha ett cykelkort på bussarna? Alla som cyklar (eller går eller springer) till j
Regn jo men jag läste t ex om att Boeing i Seattle hade ett cykelprojekt; alla som cyklade till jobbet fick en fribiljett på bussen de dagar det regnade! Skulle man inte kunna ha ett cykelkort på bussarna? Alla som cyklar (eller går eller springer) till j
Quote from ellen olsson on 20 November 2006, 22:46Boeing? Isåfall borde ju vi också kunna få det eftersom jag jobbar på ett dotterbolag...
Boeing? Isåfall borde ju vi också kunna få det eftersom jag jobbar på ett dotterbolag...
Quote from Fredrik Närenfors on 21 November 2006, 00:03Dags för lite lobbyverksamhet Fredrik.
Dags för lite lobbyverksamhet Fredrik.
Quote from Håkan Öhling on 22 November 2006, 21:35Problemet är väl möjligen att du inte får ta med dig cykeln på bussen även om det regnar, Fredrik.
Problemet är väl möjligen att du inte får ta med dig cykeln på bussen även om det regnar, Fredrik.