Quote from Funbeat user on 26 May 2010, 09:45Tjoho, jag trampade långa banan (ca 21 mil) på ca 9:30 i strålande solsken. Det var mitt första Nove Colli och jag måste säga att det var en fantastisk upplevelse. Vätternrundan kommer att kännas aningen blek nu...
Tjoho, jag trampade långa banan (ca 21 mil) på ca 9:30 i strålande solsken. Det var mitt första Nove Colli och jag måste säga att det var en fantastisk upplevelse. Vätternrundan kommer att kännas aningen blek nu...
Quote from Funbeat user on 26 May 2010, 10:32> De fyra svenskarna som kör två varv har grejat första varvet och bör vara ute på det andra nu.
Det var vi 🙂
Första varvet på natten gick på 10 timmar och 20 minuter. Under andra varvet delades vi upp. Johan gick i mål strax innan tre på eftermiddagen
> De fyra svenskarna som kör två varv har grejat första varvet och bör vara ute på det andra nu.
Det var vi 🙂
Första varvet på natten gick på 10 timmar och 20 minuter. Under andra varvet delades vi upp. Johan gick i mål strax innan tre på eftermiddagen
Quote from Lena O on 26 May 2010, 11:30Grymt Tille
"Vi passade även på att titta på Girot, när vi ändå var där." Deltog ni inte?? 😉
Grymt Tille
"Vi passade även på att titta på Girot, när vi ändå var där." Deltog ni inte?? 😉