Quote from Guest on 7 December 2011, 19:39Hej.
Isbana runt Årstaviken, speciellt på södra sidan. Iakttag försiktighet bitte!
Hej.
Isbana runt Årstaviken, speciellt på södra sidan. Iakttag försiktighet bitte!
Quote from Funbeat user on 7 December 2011, 19:49Ah, tack för infon! Dags att snöra på Icebugsen i Sthlm alltså, moäääh : (
Hoppas snön kommer, då knarrar det ju så skönt !
Ah, tack för infon! Dags att snöra på Icebugsen i Sthlm alltså, moäääh : (
Hoppas snön kommer, då knarrar det ju så skönt !
Quote from Funbeat user on 7 December 2011, 19:57Hade mina sprillans Icebug Anima igår - premiär. Stördes mindre av dubb-mot-asfalt än jag trodde jag skulle göra. Kändes väldigt bra med det extra bettet som dubben ger.
Hade mina sprillans Icebug Anima igår - premiär. Stördes mindre av dubb-mot-asfalt än jag trodde jag skulle göra. Kändes väldigt bra med det extra bettet som dubben ger.
Quote from Funbeat user on 7 December 2011, 20:01Och inte bara här!
Ta det vackert nu alla FUNBEATARE! Håll er och era nära och kära på benen hela vintern 😉
Och inte bara här!
Ta det vackert nu alla FUNBEATARE! Håll er och era nära och kära på benen hela vintern 😉
Quote from Funbeat user on 7 December 2011, 22:31Jotack, jag gjorde en praktvurpa igår i en trappa och det blev platt fall på ryggen. Resultat: öm häl, öm rygg och huvudvärk pga att käkarna small ihop i landningen. Och jag sprang inte ens, jag gick....
Jotack, jag gjorde en praktvurpa igår i en trappa och det blev platt fall på ryggen. Resultat: öm häl, öm rygg och huvudvärk pga att käkarna small ihop i landningen. Och jag sprang inte ens, jag gick....
Quote from Funbeat user on 7 December 2011, 22:31Jotack, jag gjorde en praktvurpa igår i en trappa och det blev platt fall på ryggen. Resultat: öm häl, öm rygg och huvudvärk pga att käkarna small ihop i landningen. Och jag sprang inte ens, jag gick....
Jotack, jag gjorde en praktvurpa igår i en trappa och det blev platt fall på ryggen. Resultat: öm häl, öm rygg och huvudvärk pga att käkarna small ihop i landningen. Och jag sprang inte ens, jag gick....
Quote from Funbeat user on 7 December 2011, 22:48Nationell halkvarning? Fick en lätt sladd 45 mil söder om 08. Precis efter mörkrets inbrott.
Nationell halkvarning? Fick en lätt sladd 45 mil söder om 08. Precis efter mörkrets inbrott.
Quote from Funbeat user on 8 December 2011, 19:47Jättetråkigt Fia-Lotta att du ramlade två gånger på det viset...otroligt..?!..hehehe
Körde upp från Månkarbo till Gävle idag å E4:an var färdbar men i dom mindre vägarna runt omkring var det skita-halt.
Å nu ska vi tydligen få ännu mera "vinter" i natt...
Jättetråkigt Fia-Lotta att du ramlade två gånger på det viset...otroligt..?!..hehehe
Körde upp från Månkarbo till Gävle idag å E4:an var färdbar men i dom mindre vägarna runt omkring var det skita-halt.
Å nu ska vi tydligen få ännu mera "vinter" i natt...
Quote from Funbeat user on 8 December 2011, 20:12😀
Min dator stammade. Hade den i väskan i fallet så den fick sig väl en smäll.... 😉
😀
Min dator stammade. Hade den i väskan i fallet så den fick sig väl en smäll.... 😉