Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningNu är det halt i Stockholm.
You need to log in to create posts and topics.

Hej.

Isbana runt Årstaviken, speciellt på södra sidan. Iakttag försiktighet bitte!

Ah, tack för infon! Dags att snöra på Icebugsen i Sthlm alltså, moäääh : (
Hoppas snön kommer, då knarrar det ju så skönt !

Hade mina sprillans Icebug Anima igår - premiär. Stördes mindre av dubb-mot-asfalt än jag trodde jag skulle göra. Kändes väldigt bra med det extra bettet som dubben ger.

Och inte bara här!

Ta det vackert nu alla FUNBEATARE! Håll er och era nära och kära på benen hela vintern 😉

Jotack, jag gjorde en praktvurpa igår i en trappa och det blev platt fall på ryggen. Resultat: öm häl, öm rygg och huvudvärk pga att käkarna small ihop i landningen. Och jag sprang inte ens, jag gick....

Jotack, jag gjorde en praktvurpa igår i en trappa och det blev platt fall på ryggen. Resultat: öm häl, öm rygg och huvudvärk pga att käkarna small ihop i landningen. Och jag sprang inte ens, jag gick....

Nationell halkvarning? Fick en lätt sladd 45 mil söder om 08. Precis efter mörkrets inbrott.

Jättetråkigt Fia-Lotta att du ramlade två gånger på det viset...otroligt..?!..hehehe
Körde upp från Månkarbo till Gävle idag å E4:an var färdbar men i dom mindre vägarna runt omkring var det skita-halt.
Å nu ska vi tydligen få ännu mera "vinter" i natt...

😀

Min dator stammade. Hade den i väskan i fallet så den fick sig väl en smäll.... 😉