Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelNu är Vätternrundan 2010 fullteck …
You need to log in to create posts and topics.

19/10 2009 och Vätternrundan 2010 är fulltecknad

Japp. Nu är det bara att räkna sedelbuntarna där nere i Motala. Lite drygt 22 miljoner bör det vara.

Vänligen

P.

SM-guld i bandy nästa!

Fredrik du var väl ute på hal is redan förra säsongen och fick då besked att bandyn i Motala inte är med i MAIF 🙂

MAIF cyklar och IFK spelar bandy. Olika klubbar så de får nog ingen del av kakan för nyförvärv. Enda gången IFK tagit SM-guld var pga att Mikael Arvidsson från Villa spelade i IFK det året.

om nån undrar:

Överlåtelse av startplats
Under en begränsad period - transferperiod - tillåts överlåtelse av startplats i Vätternrundan till annan person. Transferperioden pågår 1 april - 15 maj. Namnbytet görs av säljaren på Mina Sidor med direktbetaln

1 april 2010, ja då kanske min startplats finns tillgänglig för låt säga >5000:-

Ja jösse vilket race jag tror att det kommer att bli då.

Vänligen

P.

Det finns platser kvar i Team RIde of Hopes 2 startgrupper kl03:14 & 03:16
Är du intresserade av att åka med oss (många olika fartgrupper kommer vi att ha)skicka ett privatmess til mig här på funbeat.

Jag har även länk till en egen anmälningssida så slip

För er som inte fått plats anmäl er med roh och sen är de bara att byta startgrupp på plats i motala.

Fan Gazzah.

Jag som tänkt ge överskottet till RoH. Men ska du vara sån där, så blir det inget med det 😉 Å så är/VAR det > 5000:-

Å ska jag vara helt ärlig. Om jag nu inte skulle kunna köra VR 2010. (vilket inte är troligt) Så skulle jag faktiskt inte