Quote from Funbeat user on 20 October 2009, 11:16Vad skönt. Då slipper jag förstöra min kropp och kan cykla ännu mer i sommar. Anmälde mig aldrig.
Vad skönt. Då slipper jag förstöra min kropp och kan cykla ännu mer i sommar. Anmälde mig aldrig.
Quote from Funbeat user on 20 October 2009, 11:20Nejhej du Susse. Gassah har ju platser kvar.
Så se så, anmäl sig nu, inte fega ur och skylla på att det var fullt. Det finns det andra som gör, varje år......
Vänligen
P.
Nejhej du Susse. Gassah har ju platser kvar.
Så se så, anmäl sig nu, inte fega ur och skylla på att det var fullt. Det finns det andra som gör, varje år......
Vänligen
P.
Quote from Lena O on 20 October 2009, 11:37Kalle: Tanken med RoH gruppen är en manifestation för Team Ride of Hope som stödjer Barncancerfonden. Hoppas verkligen att ingen ta dit förslag på allvar!
P: Gör det endå, Det kommer att säkert finnas nån i april som kommer på att de behöver en start för
Kalle: Tanken med RoH gruppen är en manifestation för Team Ride of Hope som stödjer Barncancerfonden. Hoppas verkligen att ingen ta dit förslag på allvar!
P: Gör det endå, Det kommer att säkert finnas nån i april som kommer på att de behöver en start för
Quote from Funbeat user on 20 October 2009, 11:38Förbokad grupp har på sig till 091102 att boka sina platser, men jag står över och fundera på 2011 istället.
Förbokad grupp har på sig till 091102 att boka sina platser, men jag står över och fundera på 2011 istället.
Quote from j sollerman on 20 October 2009, 11:40Finns säkert många som man tänka sig att cykla med er i roh.
Finns säkert många som man tänka sig att cykla med er i roh.
Quote from Funbeat user on 20 October 2009, 13:572011 är det P-B-P som gäller för vissa.
2011 är det P-B-P som gäller för vissa.
Quote from Funbeat user on 20 October 2009, 23:43Jag och en kompis vill väldigt gärna cykla med er - och få två startbevis! 😉
Snälla!
Jag och en kompis vill väldigt gärna cykla med er - och få två startbevis! 😉
Snälla!
Quote from Funbeat user on 21 October 2009, 09:57Skicka PM till Gary Fleming
Skicka PM till Gary Fleming
Quote from Funbeat user on 21 October 2009, 13:20Anmälde mig och sällskapet i sista sekund tror jag! Vilken tur! fast det tycker nog inte hon, medlurad på ett vad på juldagen:D
Anmälde mig och sällskapet i sista sekund tror jag! Vilken tur! fast det tycker nog inte hon, medlurad på ett vad på juldagen:D
Quote from Funbeat user on 21 October 2009, 13:33Om nån känner till en cykelklubb med platser över, hör av dig till mig!! 🙂 Jag SKA åka!
- Okej, nu är jag stolt medlem av Team Ride of Hope & anmäld till Vätternrundan 2010. (L) Det kunde inte bli bättre. 🙂
Om nån känner till en cykelklubb med platser över, hör av dig till mig!! 🙂 Jag SKA åka!
- Okej, nu är jag stolt medlem av Team Ride of Hope & anmäld till Vätternrundan 2010. (L) Det kunde inte bli bättre. 🙂