Quote from Funbeat user on 1 August 2008, 14:31New_Mill på Puls har också varit här ett tag, men är för lat för att börja använda alla funktioner...
New_Mill på Puls har också varit här ett tag, men är för lat för att börja använda alla funktioner...
Quote from Funbeat user on 6 August 2008, 17:12Kul tråd, jag, Vasaa är med här sedan några veckor. Det är en hel del nick och ansikten jag känner igen från pulstiden. Hej på er alla! 🙂
Kul tråd, jag, Vasaa är med här sedan några veckor. Det är en hel del nick och ansikten jag känner igen från pulstiden. Hej på er alla! 🙂
Quote from Funbeat user on 6 August 2008, 17:59Kul att se alla och vilka ni är!
rhn heter jag på puls och emigrerade hit för någon månad sedan...
Kul att se alla och vilka ni är!
rhn heter jag på puls och emigrerade hit för någon månad sedan...
Quote from Funbeat user on 6 August 2008, 21:59jäklars vad kul å se alla Pulsare,här har ju dom flesta ett ansikte.
Jag är ps71 på Puls.
jäklars vad kul å se alla Pulsare,här har ju dom flesta ett ansikte.
Jag är ps71 på Puls.
Quote from Funbeat user on 7 August 2008, 15:01CS på puls, här med hela namnet. I stort sett bara läst andras inlägg på puls, här reggar jag sen ett par veckor träning.
CS på puls, här med hela namnet. I stort sett bara läst andras inlägg på puls, här reggar jag sen ett par veckor träning.
Quote from Funbeat user on 7 August 2008, 18:35Jag är löptränerska (LT) på PULS. Är mer på PULS än här.
Jag är löptränerska (LT) på PULS. Är mer på PULS än här.
Quote from Funbeat user on 7 August 2008, 21:49Patrik_P har varit reggad här ett tag utan att vara direkt aktiv här, skall nu under några veckor testa och se vad jag tycker.
Patrik_P har varit reggad här ett tag utan att vara direkt aktiv här, skall nu under några veckor testa och se vad jag tycker.
Quote from Funbeat user on 31 August 2008, 18:44Även jag har hittat hit. Fast jag håller mig nog mest på puls tills vidare. Sitter man vid datorn blir det väl båda ändå kan jag gissa... Snusan är nicket.
Även jag har hittat hit. Fast jag håller mig nog mest på puls tills vidare. Sitter man vid datorn blir det väl båda ändå kan jag gissa... Snusan är nicket.
Quote from Funbeat user on 1 September 2008, 21:59Jag hade visst inte rapporterat min närvaro ser jag. Har varit medlem på sidan i snart ett år, men aldrig aktiv. Sen har allt fler pulsare stuckit hit, eller åtminstånde registrerat sig här också, och droppen för mig blev när gästboken introducerades här
Jag hade visst inte rapporterat min närvaro ser jag. Har varit medlem på sidan i snart ett år, men aldrig aktiv. Sen har allt fler pulsare stuckit hit, eller åtminstånde registrerat sig här också, och droppen för mig blev när gästboken introducerades här
Quote from Funbeat user on 1 September 2008, 22:23Och Svedman håller på att bosätta sig här... undersöker TC...
Och Svedman håller på att bosätta sig här... undersöker TC...