Quote from Funbeat user on 19 June 2008, 10:27Ska bli spännande kör tempot på måndagen och linje på fredagen i H30, hoppas bara min envisa förskylning har släppt tills det.
Ska även köra Cran Fondo Championchip nu på söndag.
Ska bli spännande kör tempot på måndagen och linje på fredagen i H30, hoppas bara min envisa förskylning har släppt tills det.
Ska även köra Cran Fondo Championchip nu på söndag.
Quote from Funbeat user on 19 June 2008, 16:06men david jag som trodde att du skulle tävla lite här hemma å sen komma å hälsa på
men david jag som trodde att du skulle tävla lite här hemma å sen komma å hälsa på
Quote from Funbeat user on 19 June 2008, 16:18Lugnets motlut är inte min grej så det har aldrig varit aktuellt med start på den banan.
Lugnets motlut är inte min grej så det har aldrig varit aktuellt med start på den banan.
Quote from Funbeat user on 19 June 2008, 16:28Henrik! Det verkar spännande med Grand Fondo på söndag, synd att ingen härifrån ska dit (som inte ska köra sm)
Henrik! Det verkar spännande med Grand Fondo på söndag, synd att ingen härifrån ska dit (som inte ska köra sm)
Quote from Funbeat user on 19 June 2008, 16:30GF ger trötta ben inför SM-loppen.........
GF ger trötta ben inför SM-loppen.........
Quote from Funbeat user on 19 June 2008, 18:09Bara om man ska köra dem!
Bara om man ska köra dem!
Quote from Funbeat user on 19 June 2008, 18:23Det kan vara tufft att vara publik om det är långt till depåerna.
Det kan vara tufft att vara publik om det är långt till depåerna.
Quote from Funbeat user on 19 June 2008, 18:44He he, ska man som publik cykla mellan depåerna utan att va i vägen för loppet och hinna se de se kör lär det bli grymt jobbigt.
He he, ska man som publik cykla mellan depåerna utan att va i vägen för loppet och hinna se de se kör lär det bli grymt jobbigt.
Quote from Funbeat user on 19 June 2008, 18:57Jag tänkte på matdepåerna.......................
Jag tänkte på matdepåerna.......................
Quote from Funbeat user on 19 June 2008, 19:00Jag med....................................................................................................
Jag med....................................................................................................