Quote from Guest on 23 August 2009, 16:33Har verkligen försökt bli kompis med mina Asics Gel Empire II som köptes till mässpris vid Göteborgsvarvet. Har tidigare haft 4-5 olika GT 2120 och varit supernöjd. Men Empire har gett mig skavsår på flera olika ställen och det går inte över med tiden. Nu
Har verkligen försökt bli kompis med mina Asics Gel Empire II som köptes till mässpris vid Göteborgsvarvet. Har tidigare haft 4-5 olika GT 2120 och varit supernöjd. Men Empire har gett mig skavsår på flera olika ställen och det går inte över med tiden. Nu
Quote from Funbeat user on 23 August 2009, 16:43Samma här.
Köpte ett par Empire på ett SpringCross/Premiärmilen. Skavsår häl direkt. Trots fler försök blev det samma resultat.
Tillbaka till 11- och 21-serien: inga problem alls.
Samma här.
Köpte ett par Empire på ett SpringCross/Premiärmilen. Skavsår häl direkt. Trots fler försök blev det samma resultat.
Tillbaka till 11- och 21-serien: inga problem alls.
Quote from Funbeat user on 23 August 2009, 16:46Jag har också ett par av dessa skor men har inga problem med skavsår. Alla fötter är ju olika så mina kanske passade perfekt i dessa skor.
Däremot så har jag märkt att sulan har slitits ut ganska snabbt. Jag har sprungit ca 30 mil med dom, mest på grus,
Jag har också ett par av dessa skor men har inga problem med skavsår. Alla fötter är ju olika så mina kanske passade perfekt i dessa skor.
Däremot så har jag märkt att sulan har slitits ut ganska snabbt. Jag har sprungit ca 30 mil med dom, mest på grus,
Quote from Funbeat user on 23 August 2009, 17:56Gjorde samma dumma misstag och köpte ett par på Göteborgsvarvets mässa. J-vla skitsko. =)
Går åt en halv rulle Leukoplast varje gång jag ska ut med skon, mina knotiga fötter trivs inte alls i dem.
Gjorde samma dumma misstag och köpte ett par på Göteborgsvarvets mässa. J-vla skitsko. =)
Går åt en halv rulle Leukoplast varje gång jag ska ut med skon, mina knotiga fötter trivs inte alls i dem.
Quote from Funbeat user on 23 August 2009, 19:02Jag har också ett par av dessa och jag är faktiskt riktigt nöjd. Kanske kommer bli helt lyrisk när jag nästa gång köper upp mig till nåt dyrare ascis 😉
Men om ni som tänker slänga dessa har ett par i bra skick och i storlek 44 så kan jag tänka mig att k
Jag har också ett par av dessa och jag är faktiskt riktigt nöjd. Kanske kommer bli helt lyrisk när jag nästa gång köper upp mig till nåt dyrare ascis 😉
Men om ni som tänker slänga dessa har ett par i bra skick och i storlek 44 så kan jag tänka mig att k
Quote from Funbeat user on 23 August 2009, 20:22Jag har ett par Asics Gel nånting och tror aldrig jag haft så mycket skavsår som jag fått av dem det senaste halvåret. Jag behåller dem året ut men blir det inte bättre säger jag: aldrig mer Asics.
Jag har ett par Asics Gel nånting och tror aldrig jag haft så mycket skavsår som jag fått av dem det senaste halvåret. Jag behåller dem året ut men blir det inte bättre säger jag: aldrig mer Asics.
Quote from Funbeat user on 23 August 2009, 20:43Ja, just Empire II har jag också blivit ovän med. Jag kallar dem Vampire II, för det gick åt en del blod innan jag slängde dem.
Däremot har jag aldrig haft problem med 21x0-serien, förutom att hälkappan brukar gå sönder.
Ja, just Empire II har jag också blivit ovän med. Jag kallar dem Vampire II, för det gick åt en del blod innan jag slängde dem.
Däremot har jag aldrig haft problem med 21x0-serien, förutom att hälkappan brukar gå sönder.
Quote from Christer Heinbäck on 24 August 2009, 08:05Jag har bara provat mina en gång och fick stora blåsor där jag inte brukar få blåsor, så jag har inte vågat använda dom mer. Köpte dom i för stor storlek för att använda på ultror men de går bort så är det nån som vill köpa dom så varsåda. Storlek 42.
Jag har bara provat mina en gång och fick stora blåsor där jag inte brukar få blåsor, så jag har inte vågat använda dom mer. Köpte dom i för stor storlek för att använda på ultror men de går bort så är det nån som vill köpa dom så varsåda. Storlek 42.
Quote from Funbeat user on 7 July 2010, 10:40Mina känns bra ännu, hoppas jag inte får bekymmer som ni.
Mina känns bra ännu, hoppas jag inte får bekymmer som ni.
Quote from Funbeat user on 7 July 2010, 11:33Jag måste revidera min uppfattning:
Tidigare Asics Gel 2140 var ingen hit men jag tror att det kan bero på att jag fick en halv storlek större än jag borde haft, därav alla skavsår. Springer nu i 2150 (i rätt storlek) och de funkar fint.
Jag måste revidera min uppfattning:
Tidigare Asics Gel 2140 var ingen hit men jag tror att det kan bero på att jag fick en halv storlek större än jag borde haft, därav alla skavsår. Springer nu i 2150 (i rätt storlek) och de funkar fint.