Quote from Guest on 20 November 2011, 20:27En liten reflektion över Hammarby Alpine Marathon. (42800m i Hammarbybacken)
Fråga mej inte varför jag gjorde det här...
Kan nog hamna på topp 3 på dummaste saker jag gjort EVER.Jag har på dom senaste 19 åren sprungit 2 mil en gång.... och det var för
En liten reflektion över Hammarby Alpine Marathon. (42800m i Hammarbybacken)
Fråga mej inte varför jag gjorde det här...
Kan nog hamna på topp 3 på dummaste saker jag gjort EVER.
Jag har på dom senaste 19 åren sprungit 2 mil en gång.... och det var för
Quote from Funbeat user on 20 November 2011, 20:37RESPEKT så skall det vara.
RESPEKT så skall det vara.
Quote from Funbeat user on 20 November 2011, 21:26Kanonlopp Niklas..!
Tror att du kanske inte känner till din egen fantastiska förmåga....å den verkar ju vara gränslös...GRATTIS.
Mitt råd bara si så där.....börja nu inte i världsrekordfart vid nästa marathonlopp efter den här prestationen....utan kör lit
Kanonlopp Niklas..!
Tror att du kanske inte känner till din egen fantastiska förmåga....å den verkar ju vara gränslös...GRATTIS.
Mitt råd bara si så där.....börja nu inte i världsrekordfart vid nästa marathonlopp efter den här prestationen....utan kör lit
Quote from Funbeat user on 20 November 2011, 22:18Älskar att läsa, uppleva eller höra om pannben. Såå grymt, grattis....
Älskar att läsa, uppleva eller höra om pannben. Såå grymt, grattis....
Quote from Funbeat user on 21 November 2011, 09:29Vilken prestation Niklas! Inspirerande läsning! 🙂
Vilken prestation Niklas! Inspirerande läsning! 🙂
Quote from Funbeat user on 21 November 2011, 09:39Idioti.
Idioti.
Quote from Funbeat user on 21 November 2011, 10:14Respekt.
Respekt.
Quote from Funbeat user on 21 November 2011, 10:38Håller med FPD men imponeras samtidigt av ditt pannben!
Med det i kombination med en väl genomtänkt förvaltning av ditt kroppskapital skulle du kunna komma riktigt långt (t+)
Håller med FPD men imponeras samtidigt av ditt pannben!
Med det i kombination med en väl genomtänkt förvaltning av ditt kroppskapital skulle du kunna komma riktigt långt (t+)
Quote from Funbeat user on 21 November 2011, 10:44Grattis!
Hoppas det inte var dig jag såg som gick och grät i backen.
Grattis!
Hoppas det inte var dig jag såg som gick och grät i backen.
Quote from Funbeat user on 21 November 2011, 13:35Envis som en åsna? Underbart!!
Envis som en åsna? Underbart!!