Quote from Funbeat user on 14 July 2012, 04:34Tja 2015 är ju lagom tills jag ska köra IronMan.
Tja 2015 är ju lagom tills jag ska köra IronMan.
Quote from Funbeat user on 14 July 2012, 08:12Maria T. Jag fick informationen att den byggs bredvid den gamla, dvs mot folkungavallen. så ni ska kunna plaska på som vanligt tills den nya är klar 🙂
Maria T. Jag fick informationen att den byggs bredvid den gamla, dvs mot folkungavallen. så ni ska kunna plaska på som vanligt tills den nya är klar 🙂
Quote from Funbeat user on 14 July 2012, 08:41Jo det är så det sett ut på skisser. Fast det lär bli stökigt? Eller nej de lär väl ställa upp grejer inne på Folkungavallen? När är det den ska bli hus? Före eller efter simhallen blir klar?
Jo det är så det sett ut på skisser. Fast det lär bli stökigt? Eller nej de lär väl ställa upp grejer inne på Folkungavallen? När är det den ska bli hus? Före eller efter simhallen blir klar?
Quote from Funbeat user on 1 August 2012, 09:52Örebro kommun satsar inte på simsport kan man konstatera. Ingen 50-meters bassäng utomhus och snart ingen inomhus heller. Örebroaren verkar föredra att doppa sig i lera på sommaren i Hästhagen och Alnängsbadet. Någon anläggning som lockar till simning är
Örebro kommun satsar inte på simsport kan man konstatera. Ingen 50-meters bassäng utomhus och snart ingen inomhus heller. Örebroaren verkar föredra att doppa sig i lera på sommaren i Hästhagen och Alnängsbadet. Någon anläggning som lockar till simning är
Quote from Funbeat user on 1 August 2012, 15:15Ola, jag tror inte att det är så mycket kommunens fel egentligen. Det saknas ledarskap inom simsporten i Örebro. Någon måste driva frågorna, annars händer inget. Kommunen kommer att hjälpa till att lösa problemet om simsporten kan presentera ett förslag s
Ola, jag tror inte att det är så mycket kommunens fel egentligen. Det saknas ledarskap inom simsporten i Örebro. Någon måste driva frågorna, annars händer inget. Kommunen kommer att hjälpa till att lösa problemet om simsporten kan presentera ett förslag s
Quote from Funbeat user on 1 August 2012, 19:42Du har rätt Lennart, jag tänkte lite föråldrat här. ÖSA behöver förstärkning.
Men jag är fortfarande imponerad av Kumlas badhus!
Du har rätt Lennart, jag tänkte lite föråldrat här. ÖSA behöver förstärkning.
Men jag är fortfarande imponerad av Kumlas badhus!
Quote from Funbeat user on 5 August 2012, 11:56Det kommer jag också att bli, men jag har inte varit där ännu.
Det kommer jag också att bli, men jag har inte varit där ännu.