Quote from Mikaela Lexén on 26 June 2008, 10:38Någonting stämmer inte riktigt.
Om du angett 2080 som hjulomkrets istället för 2109 som du mätt upp så borde sträckan du fått vara kortare på din CS400 än i verkligheten,
samt att hastigheten visar lägre än den verkliga44km / 2109mm = 20862 hjulvarv
om
Någonting stämmer inte riktigt.
Om du angett 2080 som hjulomkrets istället för 2109 som du mätt upp så borde sträckan du fått vara kortare på din CS400 än i verkligheten,
samt att hastigheten visar lägre än den verkliga
44km / 2109mm = 20862 hjulvarv
om
Quote from Fredrik Olsson on 26 June 2008, 11:01Jag har nu trippelkollat inställningarna i dator. Det finns bara omkresten på hjulet man kan göra fel på vad jag kan se,,,,men jag hade inställt 2080 mm. Har nu justerat till de 2109 mm jag fick fram vid mina tester, men det är så små marginaler att det i
Jag har nu trippelkollat inställningarna i dator. Det finns bara omkresten på hjulet man kan göra fel på vad jag kan se,,,,men jag hade inställt 2080 mm. Har nu justerat till de 2109 mm jag fick fram vid mina tester, men det är så små marginaler att det i
Quote from j sollerman on 26 June 2008, 11:50min cs 400 slås ut av stora ellednigar. inga större problem egentligen utan när man är förbi så är allt normalt igen.
på vättern blev de 295 km så jag ska nog höja en mm.
min cs 400 slås ut av stora ellednigar. inga större problem egentligen utan när man är förbi så är allt normalt igen.
på vättern blev de 295 km så jag ska nog höja en mm.
Quote from Fredrik Olsson on 26 June 2008, 13:25Så, då har jag gjort en ny runda idag. En annan sträcka blev det, men denna gång skiljer sträckan gjord i kartfunktionen och sträckan i datorn inte mer än ca 200 meter. En diff på ca 0,5% Snitthastigheten blev också normal för mig.
Om jag har tålamod sk
Så, då har jag gjort en ny runda idag. En annan sträcka blev det, men denna gång skiljer sträckan gjord i kartfunktionen och sträckan i datorn inte mer än ca 200 meter. En diff på ca 0,5% Snitthastigheten blev också normal för mig.
Om jag har tålamod sk
Quote from Johan Lindhoff on 26 June 2008, 13:26Har CS400 plats för två hulstorlekar? Kanske har du råkar välja fel hjul?
EDIT verkar inte troligt längre
Har CS400 plats för två hulstorlekar? Kanske har du råkar välja fel hjul?
EDIT verkar inte troligt längre
Quote from Fredrik Olsson on 29 June 2008, 15:11Idag körde jag samma runda som datorn strulade på. Denna gång utan några som helst onormala värden 🙂
Idag körde jag samma runda som datorn strulade på. Denna gång utan några som helst onormala värden 🙂
Quote from Funbeat user on 29 June 2008, 15:16Du kör kanske för sakta?
Du kör kanske för sakta?
Quote from Funbeat user on 29 June 2008, 19:39hejsan de är mycke jag koommer önska mig nu cykeldator,stegräknare och pulsklocka och cykelbyxor när jag fyller år
hejsan de är mycke jag koommer önska mig nu cykeldator,stegräknare och pulsklocka och cykelbyxor när jag fyller år
Quote from j sollerman on 29 June 2008, 19:51madelene, du är ju värre än mig med att kapa trådar!
madelene, du är ju värre än mig med att kapa trådar!
Quote from Funbeat user on 29 June 2008, 19:53kalle haha :=) nånting måste man va duktig på
kalle haha :=) nånting måste man va duktig på