Quote from Mats Andersson on 16 March 2008, 01:08Den illa förklädda pungsparken på UCI och deras regeländringar i filmen är kul 🙂
Den illa förklädda pungsparken på UCI och deras regeländringar i filmen är kul 🙂
Quote from Funbeat user on 16 March 2008, 01:17SF Anytime är väl inte tillgänglig alls för OS X, vad jag hört. Kanske därför det strular...
SF Anytime är väl inte tillgänglig alls för OS X, vad jag hört. Kanske därför det strular...
Quote from Funbeat user on 16 March 2008, 01:22SF Anytime fungerar även mkt utmärkt på Telias bredbands TV, så jag ska titta efter filmen vid tillfälle 🙂
SF Anytime fungerar även mkt utmärkt på Telias bredbands TV, så jag ska titta efter filmen vid tillfälle 🙂
Quote from j sollerman on 16 March 2008, 03:26Men är de värt 50 spänn?
Men är de värt 50 spänn?
Quote from Funbeat user on 16 March 2008, 08:46SF Anytime har strulat ett par gånger (typ 2 ggr av de kanske 50 gånger jag använt tjänsten i samband med någon säkerhetsuppgradering som gjordes på datorn och liknande).
PS. Använder Windows XP och Windows Media Player. DS
SF Anytime har strulat ett par gånger (typ 2 ggr av de kanske 50 gånger jag använt tjänsten i samband med någon säkerhetsuppgradering som gjordes på datorn och liknande).
PS. Använder Windows XP och Windows Media Player. DS