Quote from Guest on 22 May 2010, 20:51Nu har det kommit en uppdaterad firmware, version 2.90. Finns här: https://buy.garmin.com/shop/store/fr310update.jsp
Changes made from version 2.70 to 2.90:
* Implemented swim code that corrects distance values on open water swims. The distance is not d
Nu har det kommit en uppdaterad firmware, version 2.90. Finns här: https://buy.garmin.com/shop/store/fr310update.jsp
Changes made from version 2.70 to 2.90:
* Implemented swim code that corrects distance values on open water swims. The distance is not d
Quote from Funbeat user on 22 May 2010, 21:01Tack för länken Staffan! Jag har dock stora problem med att föra över firmwaren till klockan....
Har uppdaterat allt;- Garmin communicator
- Web updater
- Ant agentTrots allt detta så fastnar allt i web-updatern hittar en enhet men inte vill "släppa i
Tack för länken Staffan! Jag har dock stora problem med att föra över firmwaren till klockan....
Har uppdaterat allt;
- Garmin communicator
- Web updater
- Ant agent
Trots allt detta så fastnar allt i web-updatern hittar en enhet men inte vill "släppa i
Quote from Funbeat user on 24 May 2010, 21:08det enda jag gorde var att välja klockan på hemsidan. Och att ha klockan och usbstickan i. resten fixade klockan själv.
Tack för länken 🙂
Jag upplever även att klockan synkar mycket snabbare. vilket varit ett gissel ibland.
det enda jag gorde var att välja klockan på hemsidan. Och att ha klockan och usbstickan i. resten fixade klockan själv.
Tack för länken 🙂
Jag upplever även att klockan synkar mycket snabbare. vilket varit ett gissel ibland.
Quote from Funbeat user on 24 May 2010, 21:16Nicklas: vad har du för dator, OS och webläsare? Jag antar att ANT agenten är igång? Dum fråga: enheten som hittas är en 310XT?
Mac och PowerPC funkar inte att uppdatera med enligt många.
Jag kör Win7 och Firefox och det var bara att tuta och köra. USB st
Nicklas: vad har du för dator, OS och webläsare? Jag antar att ANT agenten är igång? Dum fråga: enheten som hittas är en 310XT?
Mac och PowerPC funkar inte att uppdatera med enligt många.
Jag kör Win7 och Firefox och det var bara att tuta och köra. USB st
Quote from Funbeat user on 25 May 2010, 10:05Jag fick problem med Explorer, med Firefox så fungerar det klockrent
Jag fick problem med Explorer, med Firefox så fungerar det klockrent
Quote from Funbeat user on 26 May 2010, 12:21Jag kör med IE, Vista......vilket fungerat bra hittills......
Sist var jag oxå tvungen att köra firmwaren via webupdatern...som då hittade klockan.....och sedan "tryckte in den" i klockan.
Nu hittar denna, web-updater (Garmins egen) ingen enhet alls....
Jag kör med IE, Vista......vilket fungerat bra hittills......
Sist var jag oxå tvungen att köra firmwaren via webupdatern...som då hittade klockan.....och sedan "tryckte in den" i klockan.
Nu hittar denna, web-updater (Garmins egen) ingen enhet alls....
Quote from j sollerman on 26 May 2010, 21:59Bra där garmin!
Bra där garmin!
Quote from Camilla Höög on 26 May 2010, 22:35Grundtipset om du använder IE är att testa med något annat. Firefox har visat sig fungera bra.
Grundtipset om du använder IE är att testa med något annat. Firefox har visat sig fungera bra.
Quote from Funbeat user on 27 May 2010, 20:54YES!!! Mission accomplished!!
Körde på tipset att testa annat än IE. Laddade ner Safari gick in på länken som Staffan har länkat till......och vips så startade upppdateringen automatisk!!! Nästan en magisk känsla 🙂
Kommer hädanefter använda Safari för
YES!!! Mission accomplished!!
Körde på tipset att testa annat än IE. Laddade ner Safari gick in på länken som Staffan har länkat till......och vips så startade upppdateringen automatisk!!! Nästan en magisk känsla 🙂
Kommer hädanefter använda Safari för
Quote from Funbeat user on 27 May 2010, 21:02Går det att spara settings i klockan på datorn och sedan ladda tillbaka dom?
Ifall hela klockan nollställs vid uppdateringen
Går det att spara settings i klockan på datorn och sedan ladda tillbaka dom?
Ifall hela klockan nollställs vid uppdateringen