Quote from j sollerman on 29 May 2010, 17:35Min klocka nollställde inte vid uppdateringen. Ska bli intressant att se hur det funkar att simma med den. Någon som testat?
Min klocka nollställde inte vid uppdateringen. Ska bli intressant att se hur det funkar att simma med den. Någon som testat?
Quote from Funbeat user on 29 May 2010, 18:19.....bara att min klocka inte heller nollställdes vid uppdateringen.
.....bara att min klocka inte heller nollställdes vid uppdateringen.
Quote from Linnea Olsson on 30 May 2010, 06:04Jag kan inte ens se nerladdningen när jag kommer till sidan. Det står bara Navigering till webbsidan avbröts på Garmins sida. Någon som har haft samma problem med IE?
TT
Jag kan inte ens se nerladdningen när jag kommer till sidan. Det står bara Navigering till webbsidan avbröts på Garmins sida. Någon som har haft samma problem med IE?
TT
Quote from Funbeat user on 30 May 2010, 10:44Det finns säkerhetsinställnigar i IE som gör att den inte tillåter uppdateringsdelen av sidan att köra.
En del får en fråga av IE om de vill tillåta delar som inte är säkra att köra. Svara i så fall att du vill det (läs noga hur frågan är formulerad - jag
Det finns säkerhetsinställnigar i IE som gör att den inte tillåter uppdateringsdelen av sidan att köra.
En del får en fråga av IE om de vill tillåta delar som inte är säkra att köra. Svara i så fall att du vill det (läs noga hur frågan är formulerad - jag
Quote from Funbeat user on 31 May 2010, 20:59Hej på er alla goda människor!
Hur i h-e får man över Firmware 2.9 till 310an? jag har försökt följande:1. Testat Firefox och Chrome
2. Laddat ner Garmin Connect och alla senaste uppdateringar.
3. I Agent rutan står det att den uppdaterar fast programva
Hej på er alla goda människor!
Hur i h-e får man över Firmware 2.9 till 310an? jag har försökt följande:
1. Testat Firefox och Chrome
2. Laddat ner Garmin Connect och alla senaste uppdateringar.
3. I Agent rutan står det att den uppdaterar fast programva
Quote from Funbeat user on 31 May 2010, 21:53Så du får alltså över firmware till ANT agenten men inte vidare till klockan?
Vad är det för dator du har? Man hör flest problem med firmware uppdatering på Mac. PowerPC Mac verkar inte funka alls.
Jag uppdaterade från 2.7 till 2.9 på en Win7 64-bit PC
Så du får alltså över firmware till ANT agenten men inte vidare till klockan?
Vad är det för dator du har? Man hör flest problem med firmware uppdatering på Mac. PowerPC Mac verkar inte funka alls.
Jag uppdaterade från 2.7 till 2.9 på en Win7 64-bit PC
Quote from Funbeat user on 1 June 2010, 13:39Hej,
nu funkade det heeelt å plötsligt. Jag laddade hem 2.7 först och då kom plötsligt 2.9 in. Efter mkt om och men. Tack ändå!
Act of God?
Hej,
nu funkade det heeelt å plötsligt. Jag laddade hem 2.7 först och då kom plötsligt 2.9 in. Efter mkt om och men. Tack ändå!
Act of God?