Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Jag ber om ursäkt om det redan finns en tråd för detta, men jag skulle vilja höra era professionella gissningar i denna fråga.

Jag skulle nämligen till och beställa en Forerunner 305, men då jag kollade i internet butiken (NetonNet) så hade de slut i lag

en ny klocka? ´jag som precis köpt 310xt.

Det kommer alltid en nyare modell....hur länge man än väntar =)

Jo det gör det alltid, men ska precis till och köpa en. Väntar dock gärna om det kommer en nya inom en månad 😉

Är 110 en budgetklocka? Jag har inte sett den i verkligheten men specarna påminner mycket om 305 fast den är mindre och smidigare.

110 saknar vissa funktioner som 305:an har...har inte plockat så mycket med inställningarna i den men t.ex. tempo och såna saker kan den inte stötta med.

Att kalla den budgetklocka är nog att överdriva tycker jag iallafall men det beror ju på vad man vi

nån som använder 310xt som vanlig klocka?

Efterföljaren till 305:an är ju 310XT som jag ser det, och det var när den kom som priserna på 305:an började gå ner. Att 305:an har hängt var så länge som den gjort är förvånande, men Garmin kanske såg att man fick en ny marknad när priset på 305:an börj

Budget klocka kanske var fel val, då man syftar till priset. Vart jag ville komma var att 110 och 310xt spelar i olika ligor. Då 110 är ny så är det bara "den mer tekniskt avancerade" klassen kvar att uppgradera.

Håller med om att 310xt är "bara" ett år

Lita inte på elgigantens hemsida angående lagerstatus. Jag gick igenom alla butiker i hela landet när klockan kostade 1490 i reklamen. Den fanns inte i nån butik, så jag beställde den på internet.

Läste sen på jogg.se att folk hade köpt den i flera olik