Quote from Funbeat user on 22 August 2010, 09:46Anna: Det som 205:an visar på bilden är höjdsidan i ban-funktionen. Om du ritar en bana i förväg via t ex Google Maps på nåt sätt får du höjdinformation med och om du väljer att kolla på den under ett pass där du följer en bana så ser det ut på detta vis,
Anna: Det som 205:an visar på bilden är höjdsidan i ban-funktionen. Om du ritar en bana i förväg via t ex Google Maps på nåt sätt får du höjdinformation med och om du väljer att kolla på den under ett pass där du följer en bana så ser det ut på detta vis,
Quote from Funbeat user on 22 August 2010, 09:51Ah, den funktionen har jag inte testat än med min Garmin, med det kanske jag ska göra idag så slipper jag cykla vilse (som vanligt...) 😉 Tack så jättemycket för bra länk också, nu kan jag sluta grubbla över det och ägna morgonen åt att leka med Garmin! ;
Ah, den funktionen har jag inte testat än med min Garmin, med det kanske jag ska göra idag så slipper jag cykla vilse (som vanligt...) 😉 Tack så jättemycket för bra länk också, nu kan jag sluta grubbla över det och ägna morgonen åt att leka med Garmin! ;
Quote from Funbeat user on 22 August 2010, 18:45lite "off-topic" men den syns även om man tävlar mot sig själv, dvs väljer en bana (till exempel rekordtiden för en viss runda) och försöker springa bättre, perfekt sätt att vässa bästa-tider
lite "off-topic" men den syns även om man tävlar mot sig själv, dvs väljer en bana (till exempel rekordtiden för en viss runda) och försöker springa bättre, perfekt sätt att vässa bästa-tider
Quote from Funbeat user on 22 August 2010, 18:55Jag är en pryl-nörd utan dess like och skulle bli besviken om man köpte en Forerunner 305 nu och sedan släpper de en ny inom några månader. 🙁
Jag är en pryl-nörd utan dess like och skulle bli besviken om man köpte en Forerunner 305 nu och sedan släpper de en ny inom några månader. 🙁
Quote from Funbeat user on 22 August 2010, 19:59Tack Johan! Där lärde jag mig något nytt. 🙂
Mathias: Vill du ha det bästa så är det 310xt eller polar rs800 som gäller. Vill du ha en bra och prisvärd klocka så köp 305. Vilken du ska köpa beror mest på vad du ska använda den till.
Garmins klockor bruk
Tack Johan! Där lärde jag mig något nytt. 🙂
Mathias: Vill du ha det bästa så är det 310xt eller polar rs800 som gäller. Vill du ha en bra och prisvärd klocka så köp 305. Vilken du ska köpa beror mest på vad du ska använda den till.
Garmins klockor bruk
Quote from Funbeat user on 22 August 2010, 20:29http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=825249
Jag skulle köpa en av dom här och spara tills det kommer en bättre modell.
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=825249
Jag skulle köpa en av dom här och spara tills det kommer en bättre modell.
Quote from Funbeat user on 23 August 2010, 16:34Tack för tipset Tobias 😀
Tack för tipset Tobias 😀
Quote from Funbeat user on 23 August 2010, 21:54kolla hur många som har problem (framför allt med puls...) med sin 310 innan du köper
kolla hur många som har problem (framför allt med puls...) med sin 310 innan du köper
Quote from Funbeat user on 24 August 2010, 08:55Anders: Är det bara i vattnet eller har den problem annars också?
Anders: Är det bara i vattnet eller har den problem annars också?
Quote from Funbeat user on 24 August 2010, 23:22det finns trådar här på funbeat som behandlar puls problemet. känner många orienterare som har problem med 310:an, den verkar lagra glesare data. Men det är ju bara mjukvaruproblem, så när Garmin får rätt på det så är 310 en bättre klocka
det finns trådar här på funbeat som behandlar puls problemet. känner många orienterare som har problem med 310:an, den verkar lagra glesare data. Men det är ju bara mjukvaruproblem, så när Garmin får rätt på det så är 310 en bättre klocka