Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Men hallå! Jag behöver hjälp. Har hittat en runda, klickar på den får upp den i högra kartdelen. Väljer den, ändrar lite på namnet och lägger till den till mina rundor. Går sedan till mina rundor.....ingenting....jag hittar inget hur gör man??

Jag provade just att lägga till en runda till "Mina rundor". Har lagt till den 3-4 ggr nu, men den hamnar ändå inte under "Mina rundor".

Det funkar (tyvärr) inte så. Du måste skapa rundan någon annan stans, t ex i Löprundor/Cykelrundor eller liknande (om den är av intresse för andra) eller i en egen (sluten) grupp (om den mest är av intresse för dig). Sen kan du läga till denna nya runda i

...men...jag har alltså hittat en runda som någon annan har skapat, klickar på knappen "Lägg till i Mina rundor", namnger den till ett eget namn och klickar på länken "Lägg till i Mina rundor".

All logik tyder nu på att den hittas på sidan "Mina rundor",

Test - runda i säschische schweiz för ett par veckor sedan

Bleh!

Ulvsunda-pampas-stadshuset-riddarholmen-hornstull-västerbron-fredhäll-traneberg-ulvsunda

Det här är INTE en bra plats att lägga in rundor.

Testa grupperna Löprundor, Cykelrundor eller Långfärsskridskorundor istället.

Finns det någon möjlighet att se i träningskalendern att man har lagt till en träningsrunda? Man kan ju gå in på ett specifikt träningspass och se rundan i avancerade parametrar, men inte direkt i kalendern. Man kan således inte se vilken runda ens kompis

Jag testade denna funktion igår och det fungerade klart bra. Jag råkade dock ut för ett problem som jag tror skulle kunna ha en "enkel" lösning.

Om man har flera rundor med samma startplats så är det svårt att se de olika rundorna på kartan.

Om man had