Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Om man har en grupp som är särskilt gjord för att visa ställen på i kartorna så kan man enkelt göra så att alla markeringar sammanställs på gruppens startsida.

För att lägg till sammanställningen krävs att du är administratör för gruppen. Klicka då på Ad

Jag lägger in en sådan funktion i Långfärdsskridskor, hoppas på många inlägg 😉 I alla fall nästa säsong...

Kanske skulla ha bra startplatser typ ...

Vad som skulle kunna goras ar ett sjoregister....

Jag ser ingen sådan kartbild på varken Löprundor eller Långfärdsskridkor? EDIT: Fungerar bra i IE men inte i Firefox...

Har dessutom starta gruppen Cykelrundor efter inspiration från Olles Löprundor. Gå gärna med där och lägg in startpunkter för dina fav

Det ska funka bra i Firefox också, åtminstone när jag har testat. Är det någon annan som har problem med kartorna i Firefox?

Missade att säga en sak ovan: Man kan klicka på markeringarna på översiktskartan och få upp inlägget.

Jag har också problem med kartorna i Firefox (1.5.0.2). Jag ser kartorna i inläggen, men jag ser inte den översiktskartan med alla rundor som man ser i IE.

Vilka grupper tittar du på då? Det är bara vissa grupper som har den funktionen, tex "Löprundor".

Jag har tittat i grupperna "Löprundor" och "Cykelrundor". Om jag väljer att visa sidan i IE så ser jag sammanställningskartan i båda grupperna.

Nu funkar översiktskartan även i Firefox!

Kul funktion, om man kunde få den att funka. Vet inte vad jag gör för fel, men kommer nog på det. Någon som är från Lund här? Rel nyinflyttad och letar efter schyssta stråk.

Pellede