Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

12

Äntligen finns det nya tävlingskalendern på plats!

Med tävlingskalendern kan vi skapa en gemensam lista med tävlingar av olika slag, tex löpning, cykling, paddling etc. Alla träningstyper är välkomna.

Så här funkar det: De som är gruppadministratörer k

Klart man vill skriva första kommentaren, det är som att öppna Bregottasken, ta bort folien och bryta den orörda ytan...

Strålande, perfekt att man kan både visa var tävlingarna går och vilka som är med. Vikingarännet kommer inom kort på Långfärdsskridsk

> Edit: Fast jag får det inte att funka, hittar inget sådant val under Admin-fliken?

Inte jag heller...

Bregott är gott 🙂

Visst sjutton, mitt fel, jag hade inte kopplat på dem under admin-fliken. Nu har jag dock gjort det, så kolla igen.

Vad kul! Vad bra! Jag blir så glad att Funbeat utvecklas hela tiden. Massor med kredit till dig, Olle!

Funderar på att lägga upp några cykellopp, men den kategorin finns inte, det finns mest andra konstiga ex Beach 2006. Vad är det jag inte förstår?

Kategorierna kommer av vilka grupper som har tävlingskalendern påkopplad. Du råkar ju vara admin för cykelgruppen, så det är bara att koppla på tävlingskalendern under administration i gruppen. Sen ska det funka finfint att lägga till cykeltävlingar!

Något som varit bra är om de tävlingar som man lagt in kunde visas som länkar på startsidan.

> Något som varit bra är om de tävlingar som man lagt in kunde visas som länkar på startsidan.

Det är bara att planera in dem så uppnår du bl.a. det.

12