Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Jag kände mig inte gynnad under mitt år som premium-medlem :). Hoppas innerligt att appen verkligen kommer i uppdaterat format även för Android och jo, jag är beredd att betala om den är bra men ingen har bett mig att betala för appen än.

Jag skulle också kunna tänka mig att betala en engångssumma för en välfungerande app, men funbeat har ju även reklamintäkterna och dessa lär öka ifall man lockar fler besökare till sidan vilket appen lär göra.

Sen är det säkert så att det utvecklas mer t

Ska bli kul att se!.
Funderade på att gå över till Runkeeper men kan kanske ska ligga kvar ;).

Jag valde också att inte förnya mitt premiummedlemskap efter att min lista på ca 10 buggar och en extremt primitiv mobil-app kvarstod som icke åtgärdade efter 12 månader. Jag håller nu på att flytta min träningslogg till annan sida och dubbelregistrerar u

Ja lite kaxigt och vågat att tala om "übergrym version" när verkligheten de senaste åren inte har varit en alltför imponerande utveckling av sidan. Den som lever får se. Men personligen är jag inte intresserad av telefonloggning då jag tycker att en kloc

Gött

Jag är helt enig med pastor A här - appen är användbar undantagsvis, för det mesta vore det mer användbart med en fungerande webbsida. Samtidigt inser och accepterar jag att funbeat främst verkar vända sig till de som vill komma igång med träningen. Vi so

Var går flyttlasset? 🙂

Jag håller på att glida över till Endomondo, den övertygar ju mer jag använder den.

Fullkomligt jäkla ointressant för mig. Om jag nu markerar bort detta som just ointressant, varför ska det då ändå ligga överst på startsidan?