Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Hej!
Har precis flyttat till Norrköping och skulle vilja ha tips på bra löperspår, helst inte asfaltsvägar utan mer "mjuka löparspår". Vart är bra att springa? 🙂

Mvh
Ylva

Gary bor i Peking.

Om man bor centralt eller bara vill springa där det är fint är det fint runt strömmen. Det är bara runt tre km men som sagt väldigt trevligt.

Man kan också springa runt alla Promenaderna, en trevlig runda! Ute i Åby finns fina skogsspår också, där går höstmilen snart också (finns 5 och 10 km).

Är du student? Jag har pluggat Medieteknik.

Vi springer ibland, från Hageby, bakom Smedby (åt Brånnestadshållet) bort mot Styrstads kyrka och så tillbaka genom Rambodal-Smedby - en fantastisk runda med delvis mjuka spår och en fantastisk utsikt ut mot Vikbolandet.

Jag har sprungit någon gång runt promenaderna. Annars brukar jag mest springa kring strömmen/Himmelstalund. Det är rätt schysst. Grus och asfalt bitvis.

Hej, ytterligare en medietekniker! 😀

Finns lite fina rundor om man springer från sjukhuset söderut. Tjalve kör långpass på söndagar då vi bland annat kör dessa rundor.

Tack för tipsen och ni som undrar så studerar jag till turismanalytiker sista halvåret. Vi ses i löparspåren =)