Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELNy och lite vilse.
You need to log in to create posts and topics.

Hej

Har precis blivit medlem på funbeat och försöker orientera mig lite på sidan. Jag fastnade för denna gruppen eftersom att jag är just singel sedan en tid tillbaka 🙁 Ni verkar dessutom ha rätt roliga diskussioner (har tjuvläst lite sedan tidigare).

Välkommen! Till våra diskussioner om livet och dess mening.

välkommen

Välkommen fill Funbeat och välkommen till singlarna!

Hmmm.. Om du redan har en cykel, vad ska vi tracka dig med då? Är det kolfiber?? För det vet du ju att det måste vara om man ska ragga upp några cyklissor.

Välkommen.

Är det någon som har koll på om det är vanligare att personer som gillar att träna i relativt stor utsträckning tenderar att vara singel oftare än andra t.ex. på grund av att tiden inte riktigt räcker till för både träning och livskamrat. Eller är det bar

Givetvis är det kolfiber! Men jag har bara en MTB..... kan detta bli ett bekymmer för mig?

"kan detta bli ett bekymmer för mig?"

Bara om du vill tävla på landsväg.

Jag tror faktiskt inte att träningen är en bidragande orsak till att man är singel. Tror nog man orkar ägna sig mer åt familjen den tid man är hemma än en som inte tränar. Jag är i

Man ses ju hela natten, 6-8 timmar + när man borstar tänderna och äter frukost. Det får räcka 🙂

notera att anders inlägg är i singelgruppen 😉