Quote from Emma Sjöberg on 13 December 2007, 09:04Självklart David.. för vi vill ju ha större bröstmuskler.. DAAAAAHHH (#)
Skidåkning ja.. Per.. När ska vi premiära i Högbo då?
Självklart David.. för vi vill ju ha större bröstmuskler.. DAAAAAHHH (#)
Skidåkning ja.. Per.. När ska vi premiära i Högbo då?
Quote from Funbeat user on 13 December 2007, 09:15HAHA! Man får aldrig underskatta FB:s möjligheter att vända ett buttert morgonhumör. David ujujuj
HAHA! Man får aldrig underskatta FB:s möjligheter att vända ett buttert morgonhumör. David ujujuj
Quote from Björn Eriksson on 13 December 2007, 14:39Hahaha!
Hahaha!
Quote from ellen olsson on 13 December 2007, 18:47> Självklart David.. för vi vill ju ha större bröstmuskler.. DAAAAAHHH
Vid stakning är mage, rygg och triceps - i nämnd ordning - viktigast. 🙂
> Självklart David.. för vi vill ju ha större bröstmuskler.. DAAAAAHHH
Vid stakning är mage, rygg och triceps - i nämnd ordning - viktigast. 🙂
Quote from Funbeat user on 15 December 2007, 21:51WOW! Nu har ingen nämnt cykel på jättelänge i den här tråden.... *imponerad* (V)
WOW! Nu har ingen nämnt cykel på jättelänge i den här tråden.... *imponerad* (V)
Quote from Funbeat user on 16 December 2007, 19:42Kan bara meddela att det var blå extra och sol hela helgen i Sjusjön:-)
Kan bara meddela att det var blå extra och sol hela helgen i Sjusjön:-)
Quote from Funbeat user on 16 December 2007, 20:18Och jag kan meddela att det var rätt isiga spår med genomslag i Sälen. Var bara jag av tjejerna som ägnade mig åt längdskidåkning (och efter en stukad tumme i en backe blev det inte mycket stakning, vare sig i spåret eller på After Ski....) Blev 3 mil län
Och jag kan meddela att det var rätt isiga spår med genomslag i Sälen. Var bara jag av tjejerna som ägnade mig åt längdskidåkning (och efter en stukad tumme i en backe blev det inte mycket stakning, vare sig i spåret eller på After Ski....) Blev 3 mil län
Quote from Funbeat user on 17 December 2007, 09:41Jag tyvcker liften är värst, det är därför jag ytterst sällan åker alpint nuförtiden (#) Något åk i minibacken i urskogen är det enda jag mäktar med nuförtiden, för där är liften kort 😉
Jag tyvcker liften är värst, det är därför jag ytterst sällan åker alpint nuförtiden (#) Något åk i minibacken i urskogen är det enda jag mäktar med nuförtiden, för där är liften kort 😉