Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELNy och lite vilse.
You need to log in to create posts and topics.

det blir ett annat läger fredrik. och till det behöver ni en massör 😀

Silva och jag har ju nästan mini-skidläger i jul, vi ska båda till urskogen och skida 😀 Visserligen är det en 4-5 mil mellan oss, men i urskogen är ju det nästgårds så 😉

Jag ska till Idre över nyår och sedan bär det av till Österrike i januari. Fler singlar är välkomna att hänga med till Österrike.

I sommar så blir det cykel i två veckor. Första veckan blir troligtvis i Dolomiterna i samband med cykelveckan och Maratonan

åh dolomiterna.
jag åkte tåg genom dem i soluppgång för några år sedan.
så otroligt vackert.
brydde mig inte om att ta upp kameran, ingen idé att försöka fånga den skönheten, tror inte jag hade lyckats

Jajemensan Josefin!! Men jag hörde det var - 20 idag.. hugadå.. blir till å plocka med sig lungplusen!

Jessica, jag har ett sånt grymt fint kort när vi kör genom Brennerpasset, eller är på väg upp iaf.. nere i dalgången ser man det stålfärgade tåget sli

Japp, mamma och pappa hade -22 idag, vi får hoppas att de gör bort de värsta nu innan jul (H) Ska för säkerhetsskull gå och inhandla et par tumhandskar för skidåkning till mina frusna händer 🙂

🙂 En massa singelläger för FunBeatare! Fast det har väl varit uppe i nån annan tråd. Är det såna där projekt som aldrig blir av? Har ändå fått den uppfattningen att en del av dem som hänger här har träffats, men det kanske är på tävlingar?

Fredrik: Hänger gärna med till Frankrike om kost, traktamente och husrum ingår!

Man har ju inte så fett.................mer än på magen.

> En massa singelläger för FunBeatare! Fast det har väl varit uppe i nån annan tråd. Är det såna där projekt som aldrig blir av?

Jag brukar alltid åka på mina singelläger. 🙂

Passare tjejen 🙂 Rätt vad det är dyker jag upp i min lycra outfit och frågar efter första Tee.

Men om jag ska vara uppriktig så kanske jag borde köra ett par rundor som Caddie åt dig (H)