Quote from Guest on 14 March 2011, 21:46Halloj!
Tänkte ta tag i motionen igen och börja cykla till jobbet. Därför tänkte jag höra med er experter vad ni rekommenderar.
Är cirka 183 cm lång och väger 80 kg.Jag bor på Värmdö (Madagaskarvägen 9, 139 50) och ska cykla till Liljeholmen (Årstaäng
Halloj!
Tänkte ta tag i motionen igen och börja cykla till jobbet. Därför tänkte jag höra med er experter vad ni rekommenderar.
Är cirka 183 cm lång och väger 80 kg.
Jag bor på Värmdö (Madagaskarvägen 9, 139 50) och ska cykla till Liljeholmen (Årstaäng
Quote from Funbeat user on 14 March 2011, 21:56Pendlarcyklar skall ha skärmar.
Pendlarcyklar skall ha skärmar.
Quote from Funbeat user on 14 March 2011, 22:46För 5000 kr kan du kanske få en begagnad cx eller en ny förra årets modell hybrid, eller en tant/farbror-cykel. Pakethållare är trevligt om man har mycket saker att släpa med på.
För 5000 kr kan du kanske få en begagnad cx eller en ny förra årets modell hybrid, eller en tant/farbror-cykel. Pakethållare är trevligt om man har mycket saker att släpa med på.
Quote from Funbeat user on 14 March 2011, 23:00Jag har varit väldigt nöjd med SRAM t3 växlar som finns på en hel del av biltemas cyklar.
Jag skulle rekommendera en biltema cykel för runt 3000 om du köper nytt (ifall du hittar en ram som passar i storlek), byt däck till något punkteringsfritt (durano
Jag har varit väldigt nöjd med SRAM t3 växlar som finns på en hel del av biltemas cyklar.
Jag skulle rekommendera en biltema cykel för runt 3000 om du köper nytt (ifall du hittar en ram som passar i storlek), byt däck till något punkteringsfritt (durano
Quote from Funbeat user on 15 March 2011, 10:29Köp en cykel med många växlar. Det förhöjer nöjet avsevärt!
Köp en cykel med många växlar. Det förhöjer nöjet avsevärt!
Quote from Funbeat user on 15 March 2011, 12:05Eftersom det enligt hitta.se bilvägen är en sträcka på 4 mil så skulle jag utan tvekan satsa på en hybrid eller cx.
Att ha en praktisk 3-5 växlad cykel med skärmar, pakethållare, kraftigare däck, lyse med generator m.m. tror jag bara kommer att bli jobbig
Eftersom det enligt hitta.se bilvägen är en sträcka på 4 mil så skulle jag utan tvekan satsa på en hybrid eller cx.
Att ha en praktisk 3-5 växlad cykel med skärmar, pakethållare, kraftigare däck, lyse med generator m.m. tror jag bara kommer att bli jobbig
Quote from Funbeat user on 15 March 2011, 12:53Ja, det kan ta ditt träningsintresse till oanade höjder. Inom två år så har du kört både Vätternrundan och Vasaloppet ... (H:)
Ja, det kan ta ditt träningsintresse till oanade höjder. Inom två år så har du kört både Vätternrundan och Vasaloppet ... (H:)
Quote from Funbeat user on 15 March 2011, 13:04Är det mycket vind så är en liggcykel värt att tänka på, om man inte är rädd för ovanligheter..
men det blir svårt att få ner priset till runt 5000, om du inte kan tänka dig åka till Tyskland och köpa begagnat och då kommer ju resan i tillägg..
Är det mycket vind så är en liggcykel värt att tänka på, om man inte är rädd för ovanligheter..
men det blir svårt att få ner priset till runt 5000, om du inte kan tänka dig åka till Tyskland och köpa begagnat och då kommer ju resan i tillägg..
Quote from Funbeat user on 15 March 2011, 14:59Da du har oppgitt din adresse, så husk også å kjøp en god lås til den.
Da du har oppgitt din adresse, så husk også å kjøp en god lås til den.
Quote from Funbeat user on 15 March 2011, 17:15cykelvägar: cykla.stockholm.se
cykelvägar: cykla.stockholm.se