Quote from Funbeat user on 15 March 2011, 21:16Andvänd cykelreseplaneraren som Lasse länkat till.
Sen köp en riktig cykel, lägg på några tusen så du får en begagnad CX för 7-8k, sen får de se till att ha plats för flaskor o.s.v
De går åt energi att köra 8 mil om dagen 🙂
Andvänd cykelreseplaneraren som Lasse länkat till.
Sen köp en riktig cykel, lägg på några tusen så du får en begagnad CX för 7-8k, sen får de se till att ha plats för flaskor o.s.v
De går åt energi att köra 8 mil om dagen 🙂
Quote from Funbeat user on 16 March 2011, 12:38Sussie, jag ska köra min första vättern iår. 🙂
Det gör jag på en hybrid.
Sussie, jag ska köra min första vättern iår. 🙂
Det gör jag på en hybrid.
Quote from Funbeat user on 17 March 2011, 13:51Åk ner till cykelbutiken (ICS) i Gustavsbergs hamn, chamottvägen 8 ?
Det hjälper dig att hitta en vettig pendlarhoj.
Jag rekommenderar en cross med skärmar:-)Tror att Merida har en prisvärd modell där.
Åk ner till cykelbutiken (ICS) i Gustavsbergs hamn, chamottvägen 8 ?
Det hjälper dig att hitta en vettig pendlarhoj.
Jag rekommenderar en cross med skärmar:-)
Tror att Merida har en prisvärd modell där.
Quote from Funbeat user on 17 March 2011, 22:10Jag har cyklat från Gustavsberg massa gånger. Den väg som cykelresplaneraren föreslår är alldeles utmärkt. Vill man variera så rekomenderar jag att tex på utväg fortsätta rakt fram efter skurubron. 100 m in på den vägen finns en cykelväg ner till höger.
Jag har cyklat från Gustavsberg massa gånger. Den väg som cykelresplaneraren föreslår är alldeles utmärkt. Vill man variera så rekomenderar jag att tex på utväg fortsätta rakt fram efter skurubron. 100 m in på den vägen finns en cykelväg ner till höger.