Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Hej alla!

Jag har varit medlem i funbeat sedans i sommras, då var jag inte någon singel och kollade därför inte här heller. Var mest ute efter en site där man kunde följa upp sina mål med likasinnande. Har inte skrivit direkt några komentarer tidigare, m

Välkommen.

Att bli dumpad för en annan är i långa loppet underbart. Tänk vilken jävla tur att man blir av med ett sånt pucko och så är det hon som står där med skammen. Bodelningen blir lättare att få till sin favör och man kan le hånfullt åt henne varen

välkommen.
du har hittat rätt umgänge här.
hoppas du gillar cykel... 😀

Jessica sssssshh...... Inte så abrupt. Låt stackarn slicka sina sår ifred först. Jag har koll på Silva att hon håller sig lugn ett tag.

sorry.
men jag tjuvkikade på hans träning. han har varit på spinning i alla fall.

Välkommen Tony i singelgänget. Det var inget roligt sätt du har blivit singel på. Får du hjälp och avlastning någonstans ifrån? Har du någon du kan prata med?

Här är iaf högt i tak 🙂

Välkommen Tony!
Det finns roligare sätt att starta ett nytt liv på men
jag tror att du kommer att upptäcka att det inte
är helt fel att få en "nystart" iallafall. Men det tar lite
tid att slicka såren först.

Välkommen Tony...

Se där.. Jag kan hålla mej i skinnet ibland! (H:)

OK. Silva. Bra jobbat. Nu har han fått tillräcklig frist så det går bra att ösa på med cykelsingelmotionsrelaterade inlägg.

Att vara cykelsingel är nämligen ett alldeles utmärkt sätt att hålla det motstående könet på alldeles lagom långt avstånd.

Go Silva Go! 🙂

Välkommen föresten Tony.