Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Under fliken "Min träning" så finns numera en sida som heter "Översikt". Den kan se ut så här:

Nu behöver du inte välja "huvudmål"

Tidigare fanns en funktion s

Snyggt!
Fast skulle ännu mer behöva en sida med "Gamla mål" nu, mål vars tidbegränsning gått ut för mer än en vecka eller månad sedan borde flyttas till en annan sida, eller iaf hamna längst ner, på sidan.
Somliga är som bekant aldrig nöjda 😉

Aha, ja det är sant! Ska kolla på det.

Fortsätt ösa fram idéer, inga hämningar!!

Bugg? Bra jobbat Olle! Mycket snyggt. En liten grej som jag märkte är att översikten visar mitt löpnings mål i miles även om jag i profilen har satt det till km. Går du in på själva målen så stämmer det.

Mvh Daniel

Nu är miles/km-buggen fixad.

Tackar. Åter igen, bra jobbat.

Jättebra jobbat Olle!

Skulle man kunna tänka sig att man får välja vilka klockor man vill ha? ett par av mina mål behöver inte det och jag ahr många mål och det blir en lång sida med alla klockor. Tycker för övrigt att det är underbart så jag vill inte ta bort funktionen bara

Wishlist: Diagrammet på sidan skulle kunna ha Borg intensitets färgerna dvs. man ser snabbt hur mycket intensiv träning som paddlingen har varit och hur mycket man har slöpaddlat...

Ursnygg sida! Kul med cirkeldiagrammet också. Vad är det som avgör vilka poster det visar och vilket som visas under övrigt?

Önskelista! Möjlighet att sätta en kommentar bredvid det uppfyllda eller ouppfylda målet på själva målsidan!

Och så fårståss.. g