Quote from Guest on 11 September 2009, 18:25Tjena
Ville bara tipsa om en ny cykelbutik med bara racer som finns strax utanför Göteborg.
Det är en gammal arbetskamrat till mig som startat denna så ni som bor i närheten kan väl ta en tur ner och se vad han har, eller kolla hans hemsida. www.biketyso
Tjena
Ville bara tipsa om en ny cykelbutik med bara racer som finns strax utanför Göteborg.
Det är en gammal arbetskamrat till mig som startat denna så ni som bor i närheten kan väl ta en tur ner och se vad han har, eller kolla hans hemsida. http://www.biketyso
Quote from Berit Bengtson on 11 September 2009, 18:35Om den är ny startad är det då inte oxå en cykel butik?
Om den är ny startad är det då inte oxå en cykel butik?
Quote from Funbeat user on 11 September 2009, 19:28Håkan ...Jag förstår inte din fråga?
Jag kanske är otydlig i mitt inlägg? Som det står så är det en butik, som säljer cyklar men enbart RACER.+ Dess tillbehör...hjul...mm. Han handbygger alla sina cyklar, och han reparerar självklart oxå, Jag var och häl
Håkan ...Jag förstår inte din fråga?
Jag kanske är otydlig i mitt inlägg? Som det står så är det en butik, som säljer cyklar men enbart RACER.+ Dess tillbehör...hjul...mm. Han handbygger alla sina cyklar, och han reparerar självklart oxå, Jag var och häl
Quote from Funbeat user on 11 September 2009, 20:14gissar att Håkan ville göra sig lite lustig över särskrivningen i rubriken 🙂
gissar att Håkan ville göra sig lite lustig över särskrivningen i rubriken 🙂
Quote from Funbeat user on 11 September 2009, 20:16haha...bästa namnet 🙂
Hoppas det går bra. Måste vara svårt att konkurera med tyska och engelska internetaffärer nuförtiden.
haha...bästa namnet 🙂
Hoppas det går bra. Måste vara svårt att konkurera med tyska och engelska internetaffärer nuförtiden.
Quote from Funbeat user on 11 September 2009, 20:20Kul att se Viner i Sverige igen. Minns det ljuva 80-talet...
Kul att se Viner i Sverige igen. Minns det ljuva 80-talet...
Quote from Funbeat user on 11 September 2009, 20:33Men namnet... "Bike Tyson".... JUTTLABÔRG!
Men namnet... "Bike Tyson".... JUTTLABÔRG!
Quote from Funbeat user on 11 September 2009, 21:09Trevligt med nya butiker. Hoppas han får upp mer på hemsidan snart. Tack för tipset!
Trevligt med nya butiker. Hoppas han får upp mer på hemsidan snart. Tack för tipset!
Quote from Funbeat user on 11 September 2009, 21:38T.o.m jag i Norrköping har hört talas om denna fantastiskt duktiga kille i Göteborg(t+)
T.o.m jag i Norrköping har hört talas om denna fantastiskt duktiga kille i Göteborg(t+)
Quote from Berit Bengtson on 11 September 2009, 23:00Markus:
Jag är ledsen, jag trodde det här var ett svensk språkigt fo rum.
Markus:
Jag är ledsen, jag trodde det här var ett svensk språkigt fo rum.