Quote from ellen olsson on 16 September 2009, 12:35Med tanke på att han kallas Tyson i klubben så är namnet välvalt.
Han är f.ö. en av de skickligaste cykelmekarna du kan hitta i Sverige. Jag ska definitivt hälsa på. Nästa cykel kanske blir en Viner.
Med tanke på att han kallas Tyson i klubben så är namnet välvalt.
Han är f.ö. en av de skickligaste cykelmekarna du kan hitta i Sverige. Jag ska definitivt hälsa på. Nästa cykel kanske blir en Viner.
Quote from Funbeat user on 16 September 2009, 20:59Va där en sväng idag. Tänk att man har en så skicklig och grymt trevlig kille så nära. Tack för tipset!
Han har nu fått ta hand om min lilla älskling för jag har tummen mitt i handen och har ingen lust alls att pilla mer.
Va där en sväng idag. Tänk att man har en så skicklig och grymt trevlig kille så nära. Tack för tipset!
Han har nu fått ta hand om min lilla älskling för jag har tummen mitt i handen och har ingen lust alls att pilla mer.
Quote from Funbeat user on 16 September 2009, 21:03Fett! Gläder en gammal Viner-ägare (3 st genom åren...)
Fett! Gläder en gammal Viner-ägare (3 st genom åren...)
Quote from ellen olsson on 16 September 2009, 21:09AM: Hälsa från mig när du hämtar cykeln.
AM: Hälsa från mig när du hämtar cykeln.
Quote from Funbeat user on 16 September 2009, 22:21Låter lovande när det är dags att skaffa en egen cykel snart. 🙂 Precis den typ av affär som är så mycket roligare att handla i än storkedjorna!
Låter lovande när det är dags att skaffa en egen cykel snart. 🙂 Precis den typ av affär som är så mycket roligare att handla i än storkedjorna!
Quote from Funbeat user on 16 September 2009, 22:30Det ska jag göra Fredrik.
Glömde nämna att man ska ta av på samma ställe som man tar av för att komma till vandrarhemmet som är skyltat ute på Göteborgsvägen. Jag råkade cykla förbi fast jag hade koll på kilometrarna på datorn.
Och de hade a fåtöljer
Det ska jag göra Fredrik.
Glömde nämna att man ska ta av på samma ställe som man tar av för att komma till vandrarhemmet som är skyltat ute på Göteborgsvägen. Jag råkade cykla förbi fast jag hade koll på kilometrarna på datorn.
Och de hade a fåtöljer
Quote from ellen olsson on 17 September 2009, 00:30> Och de hade a fåtöljer att sitta i och tt kaffe oxå så besöket varade en liten stund.
Gissningsvis var det MCK Criterium Race Coffee...
> Och de hade a fåtöljer att sitta i och tt kaffe oxå så besöket varade en liten stund.
Gissningsvis var det MCK Criterium Race Coffee...
Quote from Funbeat user on 17 September 2009, 08:31Jag önskar verkligen Lasse lycka till!
Känner honom sedan tidigare. Han är extremt noggrann i det han gör och har dessutom den trevliga egenskapen att vara ödmjuk.
Benny
Jag önskar verkligen Lasse lycka till!
Känner honom sedan tidigare. Han är extremt noggrann i det han gör och har dessutom den trevliga egenskapen att vara ödmjuk.
Benny
Quote from Funbeat user on 22 September 2009, 10:30"och har dessutom den trevliga egenskapen att vara ödmjuk."
Er ni sikker på at han er Svensk.
"och har dessutom den trevliga egenskapen att vara ödmjuk."
Er ni sikker på at han er Svensk.
Quote from Funbeat user on 22 September 2009, 12:15LoL
Benny
LoL
Benny