Quote from Guest on 12 March 2012, 15:44Hej! Jag skulle vilja tipsa om en ny löptävling som ställer dig inför en härlig och tuff utmaning i inbjudande terräng. Loppet är 1 mil långt och kommer till åtta städer runt om i Sverige, samt avslutas med en stor final i Stockholm den 9 september!
Klic
Hej! Jag skulle vilja tipsa om en ny löptävling som ställer dig inför en härlig och tuff utmaning i inbjudande terräng. Loppet är 1 mil långt och kommer till åtta städer runt om i Sverige, samt avslutas med en stor final i Stockholm den 9 september!
Klic
Quote from Funbeat user on 12 March 2012, 15:54380 svenska riksdaler för 10K.
Om man betalar snabbt.
Ni är helknäppa, eller så tror ni att löpare är det.380 kronor är ett ockerpris för ett marathonlopp.
380 svenska riksdaler för 10K.
Om man betalar snabbt.
Ni är helknäppa, eller så tror ni att löpare är det.
380 kronor är ett ockerpris för ett marathonlopp.
Quote from Funbeat user on 12 March 2012, 16:38Förövrigt är detta väl inte den första tråden om det där loppet, så det är ju inte direkt någon nyhet....
Förövrigt är detta väl inte den första tråden om det där loppet, så det är ju inte direkt någon nyhet....
Quote from Funbeat user on 12 March 2012, 16:50Verkar vara ett riktigt köpa-grisen-i-säcken-event. Sidan saknar relevant information om det mesta som har med loppen att göra. Betala närmare 400 kr för att bli överraskad - är det det som är konceptet? (#)
Verkar vara ett riktigt köpa-grisen-i-säcken-event. Sidan saknar relevant information om det mesta som har med loppen att göra. Betala närmare 400 kr för att bli överraskad - är det det som är konceptet? (#)
Quote from Funbeat user on 12 March 2012, 18:00Prissättningen varierar såklart mellan olika lopp, men 380kr är år 2012 inte på något sätt anmärkningsvärt för ett 10km-lopp.
Läs gärna denna artikel för att få en liten överblick över startavgiften i andra löpartävlingar:
http://www.lopningforalla.se/in
Prissättningen varierar såklart mellan olika lopp, men 380kr är år 2012 inte på något sätt anmärkningsvärt för ett 10km-lopp.
Läs gärna denna artikel för att få en liten överblick över startavgiften i andra löpartävlingar:
http://www.lopningforalla.se/in
Quote from Funbeat user on 12 March 2012, 18:02Jag blir lite fundersam när jag är inne på loppets hemsida och försöker ta reda på mer om loppet, genom att kolla vilka som ligger bakom loppet och vad de har för övrig verksamhet i ett försök att få ett grepp om vilken upplevelse loppet kommer att ge.
Jag blir lite fundersam när jag är inne på loppets hemsida och försöker ta reda på mer om loppet, genom att kolla vilka som ligger bakom loppet och vad de har för övrig verksamhet i ett försök att få ett grepp om vilken upplevelse loppet kommer att ge.
Quote from Funbeat user on 12 March 2012, 18:10Större delen av Sveriges löpartävlingar har ett lägre pris än 380kr. Det är bara de stora som har ett så hög avgift. Undantaget de riktigt långa loppen (över100km eller 12timmar).
Tyvärr så har den länkade undersökningen bara tagit med just dom största lo
Större delen av Sveriges löpartävlingar har ett lägre pris än 380kr. Det är bara de stora som har ett så hög avgift. Undantaget de riktigt långa loppen (över100km eller 12timmar).
Tyvärr så har den länkade undersökningen bara tagit med just dom största lo
Quote from Funbeat user on 12 March 2012, 18:22TS gick med i Funbeat 2012-01-19, är helt anonym & har inte reggat någon träning.
Läge att köpa en banner?
TS gick med i Funbeat 2012-01-19, är helt anonym & har inte reggat någon träning.
Läge att köpa en banner?
Quote from Funbeat user on 12 March 2012, 19:10Rutten fisk heter det på svenska.;)
Rutten fisk heter det på svenska.;)
Quote from Funbeat user on 12 March 2012, 19:19Den ideella föreningen som arrangerar, Club Run, har i alla fall adress på Idrottsinstitutet på Bosön.
Den ideella föreningen som arrangerar, Club Run, har i alla fall adress på Idrottsinstitutet på Bosön.