Quote from Jan Lundquist on 6 December 2008, 20:43Jag reggar ju inte Wii Fit men elljusspåret skulle jag regga om jag inte var där på hundpromenad 😉
Jag reggar ju inte Wii Fit men elljusspåret skulle jag regga om jag inte var där på hundpromenad 😉
Quote from Funbeat user on 6 December 2008, 20:55Det verkar kunna funka för syrran.Nu blir hon nöjd teknikfreaket. 🙂
Det verkar kunna funka för syrran.Nu blir hon nöjd teknikfreaket. 🙂
Quote from Funbeat user on 6 December 2008, 21:07Men Stina, hundpromenader kan ju vara hur mycket motion som helst (om du har en glad och livlig fyrbening som just för tillfället glömt vad "gå fot" betyder) det borde du regga tycker jag 😀
Kasta pinne, leka tafatt och busa är ju absolut motion!
Men Stina, hundpromenader kan ju vara hur mycket motion som helst (om du har en glad och livlig fyrbening som just för tillfället glömt vad "gå fot" betyder) det borde du regga tycker jag 😀
Kasta pinne, leka tafatt och busa är ju absolut motion!
Quote from Jan Lundquist on 7 December 2008, 00:10Tack Lady, men det är ju inte PK att regga hundpromenader här på FB 😉 och ärligt talat så är det ju liksom vardagsmotion för mig. Jag reggar bara hundpromenaderna om de varit ovanligt långa eller intensiva på något sätt, så det känns som ett träningspass
Tack Lady, men det är ju inte PK att regga hundpromenader här på FB 😉 och ärligt talat så är det ju liksom vardagsmotion för mig. Jag reggar bara hundpromenaderna om de varit ovanligt långa eller intensiva på något sätt, så det känns som ett träningspass
Quote from Funbeat user on 7 December 2008, 00:22Nej visst nej, det var ju det också. Det glömde jag 🙂
Fast det kan vara nog så jobbigt att rasta en hund, tycker jag som inte äger en utan bara lånar ibland och således är tämligen ovan. Om man gör det varje dag är det lite mer slentrian och inte lika
Nej visst nej, det var ju det också. Det glömde jag 🙂
Fast det kan vara nog så jobbigt att rasta en hund, tycker jag som inte äger en utan bara lånar ibland och således är tämligen ovan. Om man gör det varje dag är det lite mer slentrian och inte lika
Quote from Funbeat user on 7 December 2008, 00:24Jag reggade en shoppingtur som träning en gång för att det roade mej, och jag fick nästan genast ett upprört PM från nån som tyckte jag förstörde Funbeat och hans träning och inspiration när jag gjorde sånt. Det tyckte jag var ofantligt roligt eftersom ja
Jag reggade en shoppingtur som träning en gång för att det roade mej, och jag fick nästan genast ett upprört PM från nån som tyckte jag förstörde Funbeat och hans träning och inspiration när jag gjorde sånt. Det tyckte jag var ofantligt roligt eftersom ja
Quote from Funbeat user on 7 December 2008, 01:55Rent krasst kan man ju faktiskt tänka sig att man kan använda Funbeat som mer än bara träningsdagbok och därmed regga vad fasen man vill.
T ex
Spelar jag för mycket spel? Kanske dags att regga hur många timmar jag spenderar vid konsolen?Vem går ut med
Rent krasst kan man ju faktiskt tänka sig att man kan använda Funbeat som mer än bara träningsdagbok och därmed regga vad fasen man vill.
T ex
Spelar jag för mycket spel? Kanske dags att regga hur många timmar jag spenderar vid konsolen?
Vem går ut med
Quote from Funbeat user on 7 December 2008, 09:48Har en träningspolare som reggat pizzaätning..
Personligen reggar jag bara ombytt träning som träning och hackar gärna på de som reggar promenad till affären som träning. 🙂 Men det är ju upp till var och en hur de gör.
Har en träningspolare som reggat pizzaätning..
Personligen reggar jag bara ombytt träning som träning och hackar gärna på de som reggar promenad till affären som träning. 🙂 Men det är ju upp till var och en hur de gör.
Quote from Funbeat user on 7 December 2008, 19:10Håller med. Är jag ute och går, så skrivs det inte upp. Speciellt inte om jag går och shoppar på stan. Fast kan nog tänka mig om jag hade gått väldigt snabbt, i 30 min eller mer. Cykla till bussen (som tar 10 min) räknas inte...
Håller med. Är jag ute och går, så skrivs det inte upp. Speciellt inte om jag går och shoppar på stan. Fast kan nog tänka mig om jag hade gått väldigt snabbt, i 30 min eller mer. Cykla till bussen (som tar 10 min) räknas inte...
Quote from Funbeat user on 7 December 2008, 20:05Vad som räknas som träning beror väl på ens förutsättningar. Jag är ibland sänkt av sjukdom och då kan en kort promenad till affären vara postivt och anses som träning - för mig!! 🙂
Vad som räknas som träning beror väl på ens förutsättningar. Jag är ibland sänkt av sjukdom och då kan en kort promenad till affären vara postivt och anses som träning - för mig!! 🙂