Quote from Guest on 5 May 2010, 14:46Hänvisar till denna tråd i cykelgruppen
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=732713
och önskar mig en ny träningskategori Cykling - transport i enighet med Löpning - transport.Jag transportrar mig (och en massa annat) för det mesta med cy
Hänvisar till denna tråd i cykelgruppen
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=732713
och önskar mig en ny träningskategori Cykling - transport i enighet med Löpning - transport.
Jag transportrar mig (och en massa annat) för det mesta med cy
Quote from Funbeat user on 5 May 2010, 14:56Hmmm. Jag önskar mig nästan FÄRRE träningstyper i stället för fler, men samtidigt håller jag med dig, Anna, att man vill ha finkornigare varianter av samma träningstyp. Vore det då inte bättre att ha TVÅ val:
Träningsform:
Löpning
-> Transport
-> Backe
Hmmm. Jag önskar mig nästan FÄRRE träningstyper i stället för fler, men samtidigt håller jag med dig, Anna, att man vill ha finkornigare varianter av samma träningstyp. Vore det då inte bättre att ha TVÅ val:
Träningsform:
Löpning
-> Transport
-> Backe
Quote from Funbeat user on 5 May 2010, 14:59Håller med KSF här. Vore toppen att samla tex alla cyklingsformer under Cykel så att man kan sortera på totala antalet cykeltimmar på tex ett år och sedan speca i detta vad som var backe, intervall, distans etc. Torde vara intressant även för andra tränin
Håller med KSF här. Vore toppen att samla tex alla cyklingsformer under Cykel så att man kan sortera på totala antalet cykeltimmar på tex ett år och sedan speca i detta vad som var backe, intervall, distans etc. Torde vara intressant även för andra tränin
Quote from Panama B on 5 May 2010, 15:07Ett "fulsätt" att summera/gruppera är att sätta upp ett mål i funbeat över ett år som summerar ihop alla delar som jag räknar in som skidor....
http://www.funbeat.se/person/goals.aspx?PersonID=1426#86125
Ett "fulsätt" att summera/gruppera är att sätta upp ett mål i funbeat över ett år som summerar ihop alla delar som jag räknar in som skidor....
Quote from Funbeat user on 5 May 2010, 15:15Jag använder inte målen. Har inte lyckats förstå hur de fungerar.
Jag använder inte målen. Har inte lyckats förstå hur de fungerar.
Quote from Elias Engqvist on 5 May 2010, 15:56Jag hoppas också - som Lotta - att det blir färre kategorier istf fler. Antingen med hårdkodade undergrupper men helst användardefinierade sådana...
Jag hoppas också - som Lotta - att det blir färre kategorier istf fler. Antingen med hårdkodade undergrupper men helst användardefinierade sådana...
Quote from Funbeat user on 5 May 2010, 22:12Jag håller med om att det är för många men någon vill ju använda dem. Tycker annars att "HVT= helt vanlig träning" är underbar H:
Jag håller med om att det är för många men någon vill ju använda dem. Tycker annars att "HVT= helt vanlig träning" är underbar H:
Quote from Funbeat user on 5 May 2010, 23:19Håller helt med Kenny S!
Håller helt med Kenny S!
Quote from Funbeat user on 6 May 2010, 00:23Jag vet inte om jag gillar idén med Cykling - transport. Som jag tror vi var inne på i någon annan tråd så skulle det innebära att vi i cykelstäder som Umeå (om vi verkligen registrerade all Cykling - transport) skulle få en träningstid per månad/år/etc s
Jag vet inte om jag gillar idén med Cykling - transport. Som jag tror vi var inne på i någon annan tråd så skulle det innebära att vi i cykelstäder som Umeå (om vi verkligen registrerade all Cykling - transport) skulle få en träningstid per månad/år/etc s
Quote from Funbeat user on 6 May 2010, 08:12Anders, det där tror jag att du får utveckla lite mer. Cyklar du konstant, utan uppehåll i en månad?? Varför kan du inte regga varje cykeltur du gör som ett pass?
Anders, det där tror jag att du får utveckla lite mer. Cyklar du konstant, utan uppehåll i en månad?? Varför kan du inte regga varje cykeltur du gör som ett pass?