Quote from Jonny Persson on 6 May 2010, 08:30Anders: För om träningstypen finns måste ni tvångsmässigt transportcykla och regga?
Anders: För om träningstypen finns måste ni tvångsmässigt transportcykla och regga?
Quote from Funbeat user on 6 May 2010, 11:22Tycker som Lotta och Christer. Färre kategorier gärna med användardefinierade underkategorier.
Tycker som Lotta och Christer. Färre kategorier gärna med användardefinierade underkategorier.
Quote from Funbeat user on 7 May 2010, 18:33"Cykling - transport" förstår jag som "att använda cykeln som ett transportmedel" / "för att ta sig någonstans". En rimlig uppskattning är att man cyklar några mil varje dag, året runt.
Träning är träning, inte att ta sig runt.
"Cykling - transport" förstår jag som "att använda cykeln som ett transportmedel" / "för att ta sig någonstans". En rimlig uppskattning är att man cyklar några mil varje dag, året runt.
Träning är träning, inte att ta sig runt.
Quote from Funbeat user on 8 May 2010, 01:59Anders: det är lungt om du inte vill registrera din transportcykling, du är fri att inte göra det, jag tror inte det skulle störa dig om kategorin fanns?
Personligen vill jag registrera det för att hålla koll på mina knän. När de gör ont kan det vara en
Anders: det är lungt om du inte vill registrera din transportcykling, du är fri att inte göra det, jag tror inte det skulle störa dig om kategorin fanns?
Personligen vill jag registrera det för att hålla koll på mina knän. När de gör ont kan det vara en
Quote from Funbeat user on 8 May 2010, 06:40Ökar eller minskar mängden transportcykling så inverkar det på träningen, oavsett vad man kallar träning.
Ökar eller minskar mängden transportcykling så inverkar det på träningen, oavsett vad man kallar träning.
Quote from Funbeat user on 8 May 2010, 17:51"...skulle få en träningstid per månad/år/etc som inte rymdes på skalan"
Vems skala och vad är problemet?"Träning är träning, inte att ta sig runt"
Och transportcykling kan inte va träning eller hur tänker du nu?Jag håller med Anna. Kan inte var o
"...skulle få en träningstid per månad/år/etc som inte rymdes på skalan"
Vems skala och vad är problemet?
"Träning är träning, inte att ta sig runt"
Och transportcykling kan inte va träning eller hur tänker du nu?
Jag håller med Anna. Kan inte var o