Quote from Guest on 5 December 2006, 11:00I och med blogfunktionen så är Min träning omgjord något. Gå dit och kolla!
I och med blogfunktionen så är Min träning omgjord något. Gå dit och kolla!
Quote from Lotta Lindström on 5 December 2006, 11:10Blog och nya smileys. 😀 Men oj vad rörigt det blev på förstasidan. (#)
Blog och nya smileys. 😀 Men oj vad rörigt det blev på förstasidan. (#)
Quote from mårten jansson on 5 December 2006, 13:59När jag ändå gnäller på allt annat: Målmätarna, både i grupper och på "min träning" sidan.
Varför fungerar de så att de på sista dagen innan slutdatum visar 0%? Och varför tar det två dagar efter passerat slutdatum innan de försvinner?
När jag ändå gnäller på allt annat: Målmätarna, både i grupper och på "min träning" sidan.
Varför fungerar de så att de på sista dagen innan slutdatum visar 0%? Och varför tar det två dagar efter passerat slutdatum innan de försvinner?
Quote from Lena Bjerlöw on 5 December 2006, 19:20Hej Olle, Verkligen bra jobbat med all uppdatering! Klart Funbeat kommer va ännu populärare nu framöver.
Jag kollade in sidan min träning och ville bara påpeka följande:
Kan man ändra procenten i tränings-pajen till att ha mindre decimaler? Just nu är d
Hej Olle, Verkligen bra jobbat med all uppdatering! Klart Funbeat kommer va ännu populärare nu framöver.
Jag kollade in sidan min träning och ville bara påpeka följande:
Kan man ändra procenten i tränings-pajen till att ha mindre decimaler? Just nu är d
Quote from mårten jansson on 5 December 2006, 20:02Jag håller med om allt du precis sa Karin 😉
Jag håller med om allt du precis sa Karin 😉
Quote from Isabella Stål on 5 December 2006, 21:36Hejsan!
Får bara upp Error meddelande när jag försöker gå in på Min träning och klickar jag på ett namn t.ex mina kompisar så brukar man ju kunna se deras information, men det är bara error där med.mvh
Jenny
Hejsan!
Får bara upp Error meddelande när jag försöker gå in på Min träning och klickar jag på ett namn t.ex mina kompisar så brukar man ju kunna se deras information, men det är bara error där med.
mvh
Jenny
Quote from mårten jansson on 5 December 2006, 21:56ja, det är massa error just nu, frågan är om inte Olle håller på med något för problemet fanns ju inte i förmiddags... tror vi bara ska vänta.
ja, det är massa error just nu, frågan är om inte Olle håller på med något för problemet fanns ju inte i förmiddags... tror vi bara ska vänta.
Quote from Funbeat user on 5 December 2006, 22:56Kanske är överbelastad för att alla ska in och skriva blogg 😉
Kanske är överbelastad för att alla ska in och skriva blogg 😉
Quote from Camilla Höög on 5 December 2006, 23:15Den nya träningspajen är grymt snygg...meningslös...men så snygg. Klickar på den bara för att se delarna röra på sig (H:)
Den nya träningspajen är grymt snygg...meningslös...men så snygg. Klickar på den bara för att se delarna röra på sig (H:)
Quote from Lena Bjerlöw on 5 December 2006, 23:37Vada meningslos? Den ar cooool 🙂
Ja forsoker trana sa man far upp alla sina sporter dar och inte bara i "ovrigt", hamnar de dar vet man att man tranat for lite! (procentuellt da)
Vada meningslos? Den ar cooool 🙂
Ja forsoker trana sa man far upp alla sina sporter dar och inte bara i "ovrigt", hamnar de dar vet man att man tranat for lite! (procentuellt da)