Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

12

Det diagrammet är min favorit sedan gammalt! Jag kan öka träningen med några minuter bara föra att få med träningstypen i den (L)

Just nu är där inte så många typer men det är ju bara för att jag inte får för sjukgymnasten :@

Den där pajen... jag bara undrar är den verkligen fiberrik? Den är så söt så det verkar bara vara kolhydrater under huven... 😀

Jag tycker också den här helt underbar... vill att så många träningstyper som möjligt ska få sin pajbit =) Fast jag förstår inte varför Olle valt att just övrigt ska "åka ut" automatiskt när man går in på min träning sidan...

"Övrigt" är den minsta pajbiten, därför åker den ut.

Den är inte minst hos mig... Hos mig är den ganska stor.. Den näst största till och med. Av fem.

Men var åker den ut då menar ni?

När träningspajen laddas så åker den först runt och sedan åker den pajbiten som heter övrigt ut en bit (verkar vara "övrigt" men Olle säger att det är den minsta...)
Trist att det just är den sidan som krånglar mest.

Upptäckte just att pajen stöder höger

Jo jag vet att man kan dra ut och in bitarna... det bara känns konstigt att övrigt inte är på plats när man börjar..

bra med procentsats o så, men kanske onödigt med sååå många decimaler, räcker nog med 2 🙂

Två decimaler? Två värdesiffror räcker tom.

12