Quote from Guest on 21 March 2009, 14:07Jag köpte mig Asics Nimbus 10 w (vita med röd/svarta detaljer) men i fel stolek och tänkte nu sälja dem. Jag kan inte byta stl då jag köpt dem direkt från leverantör, så tänkte sälja dem för att kunna köpa ett par nya. De är stl 38 (dam), de kostar 1600:-
Jag köpte mig Asics Nimbus 10 w (vita med röd/svarta detaljer) men i fel stolek och tänkte nu sälja dem. Jag kan inte byta stl då jag köpt dem direkt från leverantör, så tänkte sälja dem för att kunna köpa ett par nya. De är stl 38 (dam), de kostar 1600:-
Quote from Funbeat user on 21 March 2009, 14:17Det finns ett forum för köp & sälj
Det finns ett forum för köp & sälj
Quote from Funbeat user on 21 March 2009, 14:20okej tack 🙂
okej tack 🙂
Quote from Funbeat user on 21 March 2009, 16:50Men det är lite sämre aktivitet i det forumet...
Klar fördel att lägga inlägget i denna grupp:-)
Men det är lite sämre aktivitet i det forumet...
Klar fördel att lägga inlägget i denna grupp:-)
Quote from Funbeat user on 21 March 2009, 17:09Då kan ju alla lägga allt i detta forum. Jippi, totalt kaos till slut! Nä, det finns en anledning till att man delat upp det i olika forum.
Då kan ju alla lägga allt i detta forum. Jippi, totalt kaos till slut! Nä, det finns en anledning till att man delat upp det i olika forum.
Quote from Funbeat user on 21 March 2009, 18:23Men å andra sidan så när man börjar en ny tråd...så sätter man ju en RUBRIK på den....å sen kan jag bara så där lite undrande fråga mig själv: Vaa faan gör du i denna tråden..???...Du tänker väl inte köpa några skor liksom....näääädååå....Men det kanske ä
Men å andra sidan så när man börjar en ny tråd...så sätter man ju en RUBRIK på den....å sen kan jag bara så där lite undrande fråga mig själv: Vaa faan gör du i denna tråden..???...Du tänker väl inte köpa några skor liksom....näääädååå....Men det kanske ä
Quote from Funbeat user on 21 March 2009, 19:43Är det inte uppenbart vad jag gjorde i denna tråd från början? Jag är bara mån om att det hålls en viss ordning. Men visst, strunt i det och posta alla inlägg i ett forum, det blir ju väldigt kul till slut...
Om jag vill köpa skor så går jag till köp&säl
Är det inte uppenbart vad jag gjorde i denna tråd från början? Jag är bara mån om att det hålls en viss ordning. Men visst, strunt i det och posta alla inlägg i ett forum, det blir ju väldigt kul till slut...
Om jag vill köpa skor så går jag till köp&säl
Quote from Funbeat user on 21 March 2009, 19:45Vem vill leva utan ordningsmän och skolpoliser?
Vem vill leva utan ordningsmän och skolpoliser?
Quote from Funbeat user on 21 March 2009, 19:57Nåja, jag ska sluta bry mig. Det är enligt er alltså bättre att allt postas i ett forum? Jag har varken varit eller har ambitionen att vara ordningsman eller skolpolis.
Ville bara tipsa om att det faktiskt existerade ett köp&sälj-forum som enkom är skapa
Nåja, jag ska sluta bry mig. Det är enligt er alltså bättre att allt postas i ett forum? Jag har varken varit eller har ambitionen att vara ordningsman eller skolpolis.
Ville bara tipsa om att det faktiskt existerade ett köp&sälj-forum som enkom är skapa
Quote from Funbeat user on 21 March 2009, 22:53Ta det inte så Sebastian....du är ju HELT RÄTT UTE.....??!!??
Det finns en tråd för det och visst ska den användas för det....absolut..!?.
Men liksom du så undrar man ju liksom vad som skrevs i tråden å vill kolla....å att du gjorde prexis som jag det bli
Ta det inte så Sebastian....du är ju HELT RÄTT UTE.....??!!??
Det finns en tråd för det och visst ska den användas för det....absolut..!?.
Men liksom du så undrar man ju liksom vad som skrevs i tråden å vill kolla....å att du gjorde prexis som jag det bli