Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Som ni kanske sett redan så kan man numera tydligare se vad ens träningskompisar sysslat med igår och idag. Listan finns på startsidans övre vänstra hörn.

Snyggt kanske det kommer themes eller mojlighet att kora funbeat i Piggelin Classic mode

jmf
http://www.microsoft.com/windowsxp/using/setup/learnmore/classicview/intro.mspx

En sak som jag tycker skulle göra det ännu snyggare hade varit om man slapp se sin egen träning i den listan, så att det verkligen var bara "mina kompisars träning" som det står. 🙂

Hur ska man då kunna jämföra sig med kompisaran om man inte ens hamnar i samma resultatlista. Typ utom tävlan då. Nej det förslaget röstar jag emot, såvida det inte blir valbart för då bryr jag mig inte om vad andra väljer 🙂

Hm... jag har försökt välja kompisar att sätta upp på min lista - men det funkar inte alls. Error!?

Jo, jag går till deras sida, klickar på länken, men näe... Error!?

Per: det ser du ju i topplistan. I listan över kompisarnas träning är iaf jag mest nyfiken på att se vad de har gjort, och vad jag själv har gjort vet jag ju redan.

Hmmm. Jag vet inte om jag riktigt ser alla nyhetern än. Verkar som att det tar en stund för allt att falla på plats.
Men jag vill i alla fall vara med på alla listor som mina kompisar så jag kan jämföra mig ständigt och överallt 😉

Däremot en annan sak som jag eftersöker och som faktiskt skulle kunna hjälpa till att hålla diskussionerna On Topic

När man scrollat ned en bit eller utnyttjat den nya fina knappen så ser man inte längre vare sig vad diskussionen heter eller ens vilken g