Quote from Guest on 9 November 2006, 09:47Jag ser att det startas nya grupper hela tiden men vad jag inte förstår är varför alla dessa grupper väljer att vara låsta.
Lite av vitsen med detta forum är väl att ta del av och diskutera med likasinnade...Få nya infallsvinklar på saker, eller lära sig
Jag ser att det startas nya grupper hela tiden men vad jag inte förstår är varför alla dessa grupper väljer att vara låsta.
Lite av vitsen med detta forum är väl att ta del av och diskutera med likasinnade...Få nya infallsvinklar på saker, eller lära sig
Quote from Funbeat user on 9 November 2006, 09:57Det borde som sagt finnas tre nivåer på grupper:
-Öppna
-Slutna
-PrivataMånga av de slutna grupperna används av folk (inkl mig själv) för att lägga upp rent privata rundor (löp och cykel) som bara belamrar de gemensamma kartorna utan att tillföra så myc
Det borde som sagt finnas tre nivåer på grupper:
-Öppna
-Slutna
-Privata
Många av de slutna grupperna används av folk (inkl mig själv) för att lägga upp rent privata rundor (löp och cykel) som bara belamrar de gemensamma kartorna utan att tillföra så myc
Quote from Fredrik Närenfors on 9 November 2006, 10:05Och vad skulle det vara för skillnad på sluten och privat grupp då menar du. I praktiken fungerar det väl redan som privat om du inte släpper in några nya medlemmar. Skillnaden kanske skulle vara att gruppen inte listas i förteckningen
Och vad skulle det vara för skillnad på sluten och privat grupp då menar du. I praktiken fungerar det väl redan som privat om du inte släpper in några nya medlemmar. Skillnaden kanske skulle vara att gruppen inte listas i förteckningen
Quote from Lotta Lindström on 9 November 2006, 10:58En annan variant är att man i gruppförteckningen skulle kunna välja att visa öppna eller slutna grupper. Då kan man lätt sortera bort de slutna och bara se det som är intressant (dvs de man kan gå med i).
En annan variant är att man i gruppförteckningen skulle kunna välja att visa öppna eller slutna grupper. Då kan man lätt sortera bort de slutna och bara se det som är intressant (dvs de man kan gå med i).
Quote from Linda Ryen on 9 November 2006, 11:13Jag var väl mest nyfiken på varför man väljer att sluta gruppen...Vill man inte ha diskussioner i ämnet? Eller vill man kunna välja sitt sällskap? Eller är det andra anledningar??
Om det är en grupp från en förening eller arbetsplats kan jag ju förstå om
Jag var väl mest nyfiken på varför man väljer att sluta gruppen...Vill man inte ha diskussioner i ämnet? Eller vill man kunna välja sitt sällskap? Eller är det andra anledningar??
Om det är en grupp från en förening eller arbetsplats kan jag ju förstå om
Quote from mårten jansson on 9 November 2006, 16:50Det är ju för att man bara väljer att lägga upp sina rundor där... Jag vill inte att alla ska veta exakt var jag bor, alltså lägger jag mina rundor i en privat grupp... Och har inga diskussioner där.
Det är ju för att man bara väljer att lägga upp sina rundor där... Jag vill inte att alla ska veta exakt var jag bor, alltså lägger jag mina rundor i en privat grupp... Och har inga diskussioner där.
Quote from Funbeat user on 9 November 2006, 19:05Jag kommer sannolikt att införa något som är ungefär som en privatgrupp. Dessa kommer inte att dyka upp i den vanliga grupplistningen och inte heller i listan med nya grupper. Dock så kommer man (förmodligen) kunna ha ytterligare deltagare även i privata
Jag kommer sannolikt att införa något som är ungefär som en privatgrupp. Dessa kommer inte att dyka upp i den vanliga grupplistningen och inte heller i listan med nya grupper. Dock så kommer man (förmodligen) kunna ha ytterligare deltagare även i privata
Quote from Lena O on 9 November 2006, 23:36"Det kan vara bra om man exempelvis vill ha sina rundor i fred"
Olle, (fattar inte) vad menar du med det??Kan det också vara grupper startat av föreningar eller företag som vill håller till sig själv?
"Det kan vara bra om man exempelvis vill ha sina rundor i fred"
Olle, (fattar inte) vad menar du med det??
Kan det också vara grupper startat av föreningar eller företag som vill håller till sig själv?
Quote from Lotta Lindström on 9 November 2006, 23:57Eller som Denize sa, man kanske inte vill avslöja var man bor någonstans.
Eller som Denize sa, man kanske inte vill avslöja var man bor någonstans.
Quote from Bjarne Lewin on 10 November 2006, 07:36Som ett exempel på hur utsatt man är som kvinna, kan jag ta den mannen som ringde och svarade på min anons.
Jag försökte sälja ett kvinnligt klädesplagg. En man ringer och svarar på annonsen, efter en stund säger han "jag ska säga vad det egentligen han
Som ett exempel på hur utsatt man är som kvinna, kan jag ta den mannen som ringde och svarade på min anons.
Jag försökte sälja ett kvinnligt klädesplagg. En man ringer och svarar på annonsen, efter en stund säger han "jag ska säga vad det egentligen han