Quote from Funbeat user on 10 November 2006, 10:26Precis Evely, och det finns en del som gömmer sig som tar en del av sitt sociala liv över nätet f a minska riskerna för att bli hittade också - fast det är ju mer extremt.
Precis Evely, och det finns en del som gömmer sig som tar en del av sitt sociala liv över nätet f a minska riskerna för att bli hittade också - fast det är ju mer extremt.
Quote from Funbeat user on 10 November 2006, 21:14Tycker det är knasigt att skapa en grupp för SIG SJÄLV, för det är INGEn grupp. Eller? 😛 Vill man kunna registrera sina rundor, så borde man kunna göra det på träningsrundor, utan att ha skrivit in det i en grupp.... Bara min åsikt, varit tyst om det ett
Tycker det är knasigt att skapa en grupp för SIG SJÄLV, för det är INGEn grupp. Eller? 😛 Vill man kunna registrera sina rundor, så borde man kunna göra det på träningsrundor, utan att ha skrivit in det i en grupp.... Bara min åsikt, varit tyst om det ett
Quote from anders fahlström on 10 November 2006, 21:25Håller med Marie lite. Förstår inte varför rundor ska vara knutet till grupper, eller snarare diskussioner i grupper. Kan se poängen med att ha dem i grupper men även som egna entiteter.
Håller med Marie lite. Förstår inte varför rundor ska vara knutet till grupper, eller snarare diskussioner i grupper. Kan se poängen med att ha dem i grupper men även som egna entiteter.
Quote from Fredrik Närenfors on 10 November 2006, 21:43Som det är nu måste mn ju skapa en runda i en diskussion som ligger i en grupp, innan man kan lägga upp den i sina egna träningsrundor.
Som det är nu måste mn ju skapa en runda i en diskussion som ligger i en grupp, innan man kan lägga upp den i sina egna träningsrundor.
Quote from Tini Kjellin on 10 November 2006, 22:55För att spina vidare på Maries tankar. En grupp är mer än en person. Borde man inte kunna lägga till en personlig dagbok för varje registrerad person där han/hon kan skriva in privata noteringar och runder och låta grupperna vara till för just grupper?
För att spina vidare på Maries tankar. En grupp är mer än en person. Borde man inte kunna lägga till en personlig dagbok för varje registrerad person där han/hon kan skriva in privata noteringar och runder och låta grupperna vara till för just grupper?
Quote from Michael Lembke on 11 November 2006, 07:00Å jag förstår inte varför man INTE skulle få göra en egen grupp även om man bara är en?
På vilket vis förstör det för alla andra, egentligen?
Å jag förstår inte varför man INTE skulle få göra en egen grupp även om man bara är en?
På vilket vis förstör det för alla andra, egentligen?
Quote from mårten jansson on 11 November 2006, 14:01Det förstör inte... men lite är jag också med på det där - varför skapa nya privata grupper istället för att bara införa att man kan göra rundor från "min träning"? Förutom möjligtsvis att det nog är enklare rent tekniskt att skapa privata grupper...
Det förstör inte... men lite är jag också med på det där - varför skapa nya privata grupper istället för att bara införa att man kan göra rundor från "min träning"? Förutom möjligtsvis att det nog är enklare rent tekniskt att skapa privata grupper...
Quote from Michael Lembke on 11 November 2006, 17:15Då blir du nog upprörd över onödiga grejer. 🙂
Då blir du nog upprörd över onödiga grejer. 🙂