Quote from Funbeat user on 16 April 2010, 17:28Mats,
Jag betalar inte mycket mer än det, fast med Ultegranav, och får dem handbyggda av en kille som uppenbarligen vet vad han gör och har sin verkstad 4 km från mitt hem. Om man tittar efter, är det inte alls nödvändigt att handla i Tyskland.Han tar 4
Mats,
Jag betalar inte mycket mer än det, fast med Ultegranav, och får dem handbyggda av en kille som uppenbarligen vet vad han gör och har sin verkstad 4 km från mitt hem. Om man tittar efter, är det inte alls nödvändigt att handla i Tyskland.
Han tar 4
Quote from Funbeat user on 16 April 2010, 17:42Ibland handlar jag material på Calles i Burg och sedan får jag mina hjul proffsigt byggda.
Ibland handlar jag material på Calles i Burg och sedan får jag mina hjul proffsigt byggda.
Quote from Funbeat user on 16 April 2010, 18:03Ja, jag antar att det är en liten chansning att köpa ett par handbyggda hjul på postorder. Det som lockar mest med att köpa de hjulen som jag tipsade om är att inte så mycket kan gå fel med ovanstående specifikation. Dvs det är ganska lätt att justera ett
Ja, jag antar att det är en liten chansning att köpa ett par handbyggda hjul på postorder. Det som lockar mest med att köpa de hjulen som jag tipsade om är att inte så mycket kan gå fel med ovanstående specifikation. Dvs det är ganska lätt att justera ett
Quote from Funbeat user on 16 April 2010, 18:05Varför handlar du från Cyclecomponents om du vill köpa på postorder?
Borde vara lättare att hitta billigare på nätet.
Varför handlar du från Cyclecomponents om du vill köpa på postorder?
Borde vara lättare att hitta billigare på nätet.
Quote from Funbeat user on 16 April 2010, 18:22OK. Det var en dålig jämförelse... Faktum är att Cyclecomponents är de sämsta (?) man kan handla från (har jag äntligen upptäckt). De är både "dyra" och långsamma. Cykel City kanske är ännu sämre (i alla fall ur denna synvinkel - dvs pris och leveranstide
OK. Det var en dålig jämförelse... Faktum är att Cyclecomponents är de sämsta (?) man kan handla från (har jag äntligen upptäckt). De är både "dyra" och långsamma. Cykel City kanske är ännu sämre (i alla fall ur denna synvinkel - dvs pris och leveranstide
Quote from Funbeat user on 16 April 2010, 18:24Jag handlar i Cykel Citys butiker och från annat håll vid behov.
Jag handlar i Cykel Citys butiker och från annat håll vid behov.