Quote from Guest on 17 January 2012, 21:02Hej, sedan ett par dagar så är default när man har importerat nya pass direkt från Garmin "ignorera". Det är lite irriterande.
Hej, sedan ett par dagar så är default när man har importerat nya pass direkt från Garmin "ignorera". Det är lite irriterande.
Quote from Funbeat user on 17 January 2012, 21:12Samma för min del. 🙁
Samma för min del. 🙁
Quote from Funbeat user on 17 January 2012, 21:56Åh! Halleluja att någon orkade rapportera detta, för jag glömde totalt bort det igen. Det stämmer. Allt är valt som "ignorera"...
Åh! Halleluja att någon orkade rapportera detta, för jag glömde totalt bort det igen. Det stämmer. Allt är valt som "ignorera"...
Quote from Funbeat user on 17 January 2012, 21:59Märkte det, har inte bestämt mig för om det är bra eller dåligt.
Märkte det, har inte bestämt mig för om det är bra eller dåligt.
Quote from Funbeat user on 17 January 2012, 22:04Hmm, man försökte importera en 3ggr innan man öppnade ögonen. (H)
Hmm, man försökte importera en 3ggr innan man öppnade ögonen. (H)
Quote from Funbeat user on 17 January 2012, 22:06Jag tycker det är dåligt. För jag lär ju inte försöka importera pass som jag sedan inte vill importera på riktigt. 😉
Det finns massor av fel på sidan som jag inte orkar rapportera...
Jag tycker det är dåligt. För jag lär ju inte försöka importera pass som jag sedan inte vill importera på riktigt. 😉
Det finns massor av fel på sidan som jag inte orkar rapportera...
Quote from Funbeat user on 17 January 2012, 22:07Fast det är fortfarande grupperade i två grupper: nya pass och gamla pass.
Fast det är fortfarande grupperade i två grupper: nya pass och gamla pass.
Quote from Funbeat user on 17 January 2012, 22:11Verkar som man måste godkänna varje pass när man importerar. Men importerar jag flera st så blir det vajsing. Sista passet verkar bara bli sparat.
Verkar som man måste godkänna varje pass när man importerar. Men importerar jag flera st så blir det vajsing. Sista passet verkar bara bli sparat.
Quote from Funbeat user on 17 January 2012, 22:15Något jag däremot retade mig till förbannelse på förut var att om man raderade ett pass i FB:s kalender, så omimporterades den vid nästa import från klockan och då mindes jag inte vad det var för pass. DET var riktigt irriterande. Det här är ändå mindre d
Något jag däremot retade mig till förbannelse på förut var att om man raderade ett pass i FB:s kalender, så omimporterades den vid nästa import från klockan och då mindes jag inte vad det var för pass. DET var riktigt irriterande. Det här är ändå mindre d
Quote from Funbeat user on 17 January 2012, 22:51Anna, man kanske inte vill läsa in alla pass man har i klockan? Ofta jag läser in ett av tre nya och slår ihop de andra två och lägger in de som ett pass. Tex upp- och nervärmning kombinerat med ett lopp.
Anna, man kanske inte vill läsa in alla pass man har i klockan? Ofta jag läser in ett av tre nya och slår ihop de andra två och lägger in de som ett pass. Tex upp- och nervärmning kombinerat med ett lopp.