Quote from Guest on 4 November 2006, 21:51Jag har satt mål som är faktiskt nåbara för min träning under vintern.
Styrketräning 2 ggr/vecka
Motion (av något slag) 60 min/vecka
Jag har satt mål som är faktiskt nåbara för min träning under vintern.
Styrketräning 2 ggr/vecka
Motion (av något slag) 60 min/vecka
Quote from anders fahlström on 4 November 2006, 22:01Bra tänkt :). Jag har tänkt likadant. Tyvärr så har det inneburit att jag inte når dem heller och inte tränar alls 🙂
Bra tänkt :). Jag har tänkt likadant. Tyvärr så har det inneburit att jag inte når dem heller och inte tränar alls 🙂
Quote from anders fahlström on 6 November 2006, 10:06Angående mål. Borde vi inte ha något sådant gruppmål här. Verkar var på modet ju 🙂
Angående mål. Borde vi inte ha något sådant gruppmål här. Verkar var på modet ju 🙂
Quote from Michael Lembke on 6 November 2006, 13:02Kom med förslag. Jag är idel öra.
Fast det beror väl oxå på vilka och hur många medlemmar det slutligen blir i gruppen?!Jag har inte kollat så mycket på vad gruppmål innebär.
Kom med förslag. Jag är idel öra.
Fast det beror väl oxå på vilka och hur många medlemmar det slutligen blir i gruppen?!
Jag har inte kollat så mycket på vad gruppmål innebär.
Quote from anders fahlström on 6 November 2006, 21:01Gissar att det är enklast att sätta upp ett mål typ att 200 minuter/vecka/medlem. Då blir det ju inte beroende på hur många som är med.
Vet dock inte om det går att sätta ett sådant gruppmål. Är ju inte admin ju 🙂
Gissar att det är enklast att sätta upp ett mål typ att 200 minuter/vecka/medlem. Då blir det ju inte beroende på hur många som är med.
Vet dock inte om det går att sätta ett sådant gruppmål. Är ju inte admin ju 🙂
Quote from Michael Lembke on 7 November 2006, 16:07Det var ett fasligt tjat. Som om man vore OP på Irc eller nåt 😉
Det var ett fasligt tjat. Som om man vore OP på Irc eller nåt 😉
Quote from Jonas Lindahl on 7 November 2006, 22:07Men det vore lite coolt med gruppmål. Fast 200 min/vecka per person låter rätt mkt...
Men det vore lite coolt med gruppmål. Fast 200 min/vecka per person låter rätt mkt...
Quote from Michael Lembke on 7 November 2006, 22:22Yep, låter mycket. Särskilt om det bara är två som tränar 🙂
*så börjar grupptrycket göra sitt jobb*
Yep, låter mycket. Särskilt om det bara är två som tränar 🙂
*så börjar grupptrycket göra sitt jobb*
Quote from anders fahlström on 7 November 2006, 22:59Nu är det tre som tränar. ÄNTLIGEN!!! 🙂
Nu är det tre som tränar. ÄNTLIGEN!!! 🙂
Quote from Michael Lembke on 8 November 2006, 06:04DET FUNKAR!
DET FUNKAR!