Quote from Michael Lembke on 8 November 2006, 06:05Jan skrev: "Är ju inte admin ju"
Johoorå.
Jan skrev: "Är ju inte admin ju"
Johoorå.
Quote from anders fahlström on 8 November 2006, 09:48Och nu har vi ett gruppmål osså. Hoppas vi klarar av det....
Och nu har vi ett gruppmål osså. Hoppas vi klarar av det....
Quote from Michael Lembke on 8 November 2006, 18:1690 minuter/vecka känns som ett uppnåeligt mål, alla gånger. Vi kör så ett tag så får vi se om vi ökar på det lite sen.
Vad tycker Nicke?
90 minuter/vecka känns som ett uppnåeligt mål, alla gånger. Vi kör så ett tag så får vi se om vi ökar på det lite sen.
Vad tycker Nicke?
Quote from anders fahlström on 9 November 2006, 12:00Med tanke på att det är torsdag (dag 4 i veckan) idag och vi bara har nått till 22% av målet ser det inte just ut denna vecka. Vi kan ju inte börja med att misslyckas ju.
Rättning i ledet är nog det som behövs. 🙂
Med tanke på att det är torsdag (dag 4 i veckan) idag och vi bara har nått till 22% av målet ser det inte just ut denna vecka. Vi kan ju inte börja med att misslyckas ju.
Rättning i ledet är nog det som behövs. 🙂
Quote from Michael Lembke on 9 November 2006, 12:22Fan, det är ju bara torsdag och vi är tre. Jag ska ut och gå i kväll tex. Vad ska ni göra? 🙂
Fan, det är ju bara torsdag och vi är tre. Jag ska ut och gå i kväll tex. Vad ska ni göra? 🙂
Quote from anders fahlström on 9 November 2006, 13:34Tänkte rulla rullskidor imorgon. Rykten går att min soffa ändå är upptagen av snackefior... 🙂 + lite cykel i helgen kanske
Tänkte rulla rullskidor imorgon. Rykten går att min soffa ändå är upptagen av snackefior... 🙂 + lite cykel i helgen kanske