Quote from Guest on 15 September 2009, 08:55Vibram släpper några nya modeller av Fivefingers i höst och i vår,
utbudet skor från Vibram blir nu;
•Bikila
•Speed
•KSO
•Sprint
•KSO Trek
•Flow
•Classic
•Moc
•Performa
•Performa JaneMest intressant för löpning är Bikila.
Läs mer och se bilder på www
Vibram släpper några nya modeller av Fivefingers i höst och i vår,
utbudet skor från Vibram blir nu;
•Bikila
•Speed
•KSO
•Sprint
•KSO Trek
•Flow
•Classic
•Moc
•Performa
•Performa Jane
Mest intressant för löpning är Bikila.
Läs mer och se bilder på www
Quote from Funbeat user on 15 September 2009, 09:05Tjockare sula, mer dämpning, låter som de blir mer lika vanliga skor. Inte den väg jag skulle valt...
Fast känguruskinn låter skönt, undrar om Sprint kommer i skinn sen..?
Tjockare sula, mer dämpning, låter som de blir mer lika vanliga skor. Inte den väg jag skulle valt...
Fast känguruskinn låter skönt, undrar om Sprint kommer i skinn sen..?
Quote from Funbeat user on 15 September 2009, 09:44Nån som vet var man kan köpa dessa i göteborgstrakten?
Nån som vet var man kan köpa dessa i göteborgstrakten?
Quote from Funbeat user on 15 September 2009, 09:46Åh, nu blev jag sådär sugen igen! Sprint var ju till och med snygga!
Fast jag vet inte om jag kan ha FiveFingers...min 2:a tå är 1/5 cm längre än stortån och det skulle tydlingen ställa till det i storlekarna om jag fattat rätt...
Åh, nu blev jag sådär sugen igen! Sprint var ju till och med snygga!
Fast jag vet inte om jag kan ha FiveFingers...min 2:a tå är 1/5 cm längre än stortån och det skulle tydlingen ställa till det i storlekarna om jag fattat rätt...
Quote from Lars Mörrby on 15 September 2009, 10:43I Göteborg hittar du VFF på Tierra vid gamla televerket (inte så långt från Grönsakstorget). Men du måste gå dit - deras web är usel...
I Göteborg hittar du VFF på Tierra vid gamla televerket (inte så långt från Grönsakstorget). Men du måste gå dit - deras web är usel...
Quote from Funbeat user on 15 September 2009, 10:47Tierra? Är det inte det som har kursat o lagt ner?
Tierra? Är det inte det som har kursat o lagt ner?
Quote from Funbeat user on 15 September 2009, 10:47Tierra. Har inte de stängt igen? Tyckte jag såg nån stängningsrea där för nån månad sedan.
Annars så finns de väl hos naturkompaniet också tror jag.
Tierra. Har inte de stängt igen? Tyckte jag såg nån stängningsrea där för nån månad sedan.
Annars så finns de väl hos naturkompaniet också tror jag.
Quote from Funbeat user on 15 September 2009, 10:49Tierra ska tydligen öppna en butik-i-butiken hos Naturkompaniet, om jag fattade det hela rätt.
Tierra ska tydligen öppna en butik-i-butiken hos Naturkompaniet, om jag fattade det hela rätt.
Quote from Funbeat user on 15 September 2009, 10:51Naturkompaniet på Östra Hamngatan har FiveFingers.
Naturkompaniet på Östra Hamngatan har FiveFingers.
Quote from Lars Mörrby on 15 September 2009, 13:45Det stämmer Lars. När jag kollade för10 minuter sedan i butiken så såg jag i alla fall både classic och kso. 🙂
Det stämmer Lars. När jag kollade för10 minuter sedan i butiken så såg jag i alla fall både classic och kso. 🙂