Quote from Guest on 14 October 2010, 21:35Jag har ett par gamla paddlar där remmarna har gått sönder. (ett par gula Malmstens) Någon som vet var man kan köpa liknande remmar så man kan laga dem? Tycker det känns lite synd att inte kunna använda dem då det inte annars är ngt fel på dem.
Jag har ett par gamla paddlar där remmarna har gått sönder. (ett par gula Malmstens) Någon som vet var man kan köpa liknande remmar så man kan laga dem? Tycker det känns lite synd att inte kunna använda dem då det inte annars är ngt fel på dem.
Quote from Funbeat user on 14 October 2010, 21:45De här är för Strokemakers så jag vet inte om de funkar även på dina...
http://www.swimshop.se/aspx/prdinfo.aspx?plid=21904
De här är för Strokemakers så jag vet inte om de funkar även på dina...
http://www.swimshop.se/aspx/prdinfo.aspx?plid=21904
Quote from Funbeat user on 14 October 2010, 22:11kalas, det där borde funka och 12 kr är ju superbilligt! Man kan ju köpa ngt annat roligt för pengarna än att köpa ett par nya paddlar.
kalas, det där borde funka och 12 kr är ju superbilligt! Man kan ju köpa ngt annat roligt för pengarna än att köpa ett par nya paddlar.
Quote from Funbeat user on 14 October 2010, 22:12Det är den här sorten jag har: http://www.simbutiken.se/se/art/Simpaddell%20fran%20Malmsten.php
Det borde väl funka?
Det är den här sorten jag har: http://www.simbutiken.se/se/art/Simpaddell%20fran%20Malmsten.php
Det borde väl funka?
Quote from Funbeat user on 14 October 2010, 22:16Det borde funka.
Jag har Strokemakers och remmarna kanske är något mindre i diameter än vad dina ser ut att vara men det borde i så fall finnas utrymme att knyta en extra knut när du har fäst dem så att de inte ramlar av. Som sagt, tolv spänn är ju tillr
Det borde funka.
Jag har Strokemakers och remmarna kanske är något mindre i diameter än vad dina ser ut att vara men det borde i så fall finnas utrymme att knyta en extra knut när du har fäst dem så att de inte ramlar av. Som sagt, tolv spänn är ju tillr
Quote from Funbeat user on 14 October 2010, 22:21dessvärre tog de adminsitrationsavgift och frakt så dessa 12 kr blir ca 90 kr. ska se om jag kan hitta ngt mer jag behöver så jag får lite mer för pengarna.
dessvärre tog de adminsitrationsavgift och frakt så dessa 12 kr blir ca 90 kr. ska se om jag kan hitta ngt mer jag behöver så jag får lite mer för pengarna.
Quote from Funbeat user on 15 October 2010, 10:00Då blev det genast onödigt dyrt. Om du bor i Stockholm kan du ringa deras kontor som ligger nånstans på Kungsholmen om jag minns rätt och fråga om de har remmarna där (de har en del saker på kontoret men inte allt), och har du vägen förbi är det bara att
Då blev det genast onödigt dyrt. Om du bor i Stockholm kan du ringa deras kontor som ligger nånstans på Kungsholmen om jag minns rätt och fråga om de har remmarna där (de har en del saker på kontoret men inte allt), och har du vägen förbi är det bara att
Quote from Lena Bjerlöw on 15 October 2010, 14:39Annars kan man göra som vi gjorde inför ötillö då remmarna som satt på paddlarna såg lite osäkra ut:
köpa helt vanligt resårband (finns i olika bredder) i en syaffär. Klippa, knyta ihop, och tadaa så har man en paddel med mjuka bra band! Billigt är det o
Annars kan man göra som vi gjorde inför ötillö då remmarna som satt på paddlarna såg lite osäkra ut:
köpa helt vanligt resårband (finns i olika bredder) i en syaffär. Klippa, knyta ihop, och tadaa så har man en paddel med mjuka bra band! Billigt är det o
Quote from Funbeat user on 15 October 2010, 15:09Karin, inget skavsår? Jag är lite känslig där och banden till mina paddlar är lagom mjuka.
Karin, inget skavsår? Jag är lite känslig där och banden till mina paddlar är lagom mjuka.
Quote from Funbeat user on 16 October 2010, 22:36Släng paddlarna och koncentrera dig på simning. Paddlarna medför att du får en dålig simteknik. Styrka kan du träna på annat sätt.
Släng paddlarna och koncentrera dig på simning. Paddlarna medför att du får en dålig simteknik. Styrka kan du träna på annat sätt.