Quote from Guest on 26 July 2011, 19:07Efter att ha dragit på mig höftproblem som medfört smärtor efter att ha sprungit Maran i ett par Saucony Kinvara så inser jag att jag behöver mer dämpade skor, åtminstone på längre distanser. Har återgått till att använda mina gamla skor, ett par Mizuno W
Efter att ha dragit på mig höftproblem som medfört smärtor efter att ha sprungit Maran i ett par Saucony Kinvara så inser jag att jag behöver mer dämpade skor, åtminstone på längre distanser. Har återgått till att använda mina gamla skor, ett par Mizuno W
Quote from Funbeat user on 26 July 2011, 19:17"Fotbäddar" kanske åxå kan vara svaret på din fråga....finns i typ nynasat samt efter den egna foten.... nynasat kostar typ en två-hundring....ortopedkliniken tar väl en typ elvahundring för gjutning å första paret...men sen har du formen med dig hem å ka
"Fotbäddar" kanske åxå kan vara svaret på din fråga....finns i typ nynasat samt efter den egna foten.... nynasat kostar typ en två-hundring....ortopedkliniken tar väl en typ elvahundring för gjutning å första paret...men sen har du formen med dig hem å ka
Quote from Funbeat user on 28 July 2011, 23:23Om dina Mizuno funkat bra, så ta med dom till din löparbutik så kan dom säkert hjälpa dig att hitta liknande skor.
Lycka till!
Om dina Mizuno funkat bra, så ta med dom till din löparbutik så kan dom säkert hjälpa dig att hitta liknande skor.
Lycka till!