Quote from Guest on 16 June 2008, 22:30Dom gamla är tämligen slut (måste tejpa fötterna för att inte få skavsår), dom nya känns väldans bra men jag har inte sprungit mer än en minut på löpband i dom.
Hur skulle ni ha gjort ?, sprungit i dom gamla eller chansat på att dom nya fungerar direkt u
Dom gamla är tämligen slut (måste tejpa fötterna för att inte få skavsår), dom nya känns väldans bra men jag har inte sprungit mer än en minut på löpband i dom.
Hur skulle ni ha gjort ?, sprungit i dom gamla eller chansat på att dom nya fungerar direkt u
Quote from Catharina Brattlin on 16 June 2008, 22:40Jag hade också satsat på de nya. Varför? Jo, nya skor för mig brukar funka direkt, och jag behöver aldrig springa in dem...men vet ju så klart inte hur Du har det när Du presenterar nyheter för fossingarna. 🙂
Jag hade också satsat på de nya. Varför? Jo, nya skor för mig brukar funka direkt, och jag behöver aldrig springa in dem...men vet ju så klart inte hur Du har det när Du presenterar nyheter för fossingarna. 🙂
Quote from Anders Overå on 16 June 2008, 22:42Kör med de nya. Det är ju bara 10 km
Kör med de nya. Det är ju bara 10 km
Quote from Galderma Fritidsförening on 16 June 2008, 22:43Jag skulle tagit de nya av samma anledning som Sylvia, har aldrig haft problem med nya skor. 🙂 (väldigt praktiskt)
Men om du är osäker på om du kommer få skavsår även av de nya skorna (just för att de är nya) så kan du ju tejpa de känsliga delarna på f
Jag skulle tagit de nya av samma anledning som Sylvia, har aldrig haft problem med nya skor. 🙂 (väldigt praktiskt)
Men om du är osäker på om du kommer få skavsår även av de nya skorna (just för att de är nya) så kan du ju tejpa de känsliga delarna på f
Quote from Funbeat user on 16 June 2008, 22:46Jag hade valt dem nya. Men jag skulle ha dem på mig under dagen imorgon till arbetet så att man hinner gå in dem lite och sen skulle jag nog tejpa/plåster där det finns risk att befara skavsår under loppet.
Jag hade valt dem nya. Men jag skulle ha dem på mig under dagen imorgon till arbetet så att man hinner gå in dem lite och sen skulle jag nog tejpa/plåster där det finns risk att befara skavsår under loppet.
Quote from Funbeat user on 16 June 2008, 23:07Hmm... tipset att ha dom på sig under dagen var ju en bra sak, nu måste jag visserligen ha ESD skor på jobbet men jag kan ju ha dom till/från jobbet och lite under kvällen mot loppet.
Jag brukar inte ha några större problem med skavsår i nya skor men den
Hmm... tipset att ha dom på sig under dagen var ju en bra sak, nu måste jag visserligen ha ESD skor på jobbet men jag kan ju ha dom till/från jobbet och lite under kvällen mot loppet.
Jag brukar inte ha några större problem med skavsår i nya skor men den
Quote from Funbeat user on 16 June 2008, 23:10Har ni inte såna där esd-"sandaler" för tillfälliga gäster? De drar man över vanliga skor ju och kan även jorda om man skulle behöva pyssla med nåt vid en bänk.
Har ni inte såna där esd-"sandaler" för tillfälliga gäster? De drar man över vanliga skor ju och kan även jorda om man skulle behöva pyssla med nåt vid en bänk.
Quote from Funbeat user on 16 June 2008, 23:13Fotsvetten med dom där blå ESD sockarna skulle inte vara att leka med, dessutom måste vi ha stålhätta så då måste man ha sådana där lösa tåskydd som klapprar som om det kommer en åsna travandes.
Nu jobbar jag som tur är bara halvtid imorgon så det får bl
Fotsvetten med dom där blå ESD sockarna skulle inte vara att leka med, dessutom måste vi ha stålhätta så då måste man ha sådana där lösa tåskydd som klapprar som om det kommer en åsna travandes.
Nu jobbar jag som tur är bara halvtid imorgon så det får bl
Quote from Funbeat user on 16 June 2008, 23:14Hi hi hi :D.
Hi hi hi :D.
Quote from Funbeat user on 16 June 2008, 23:19Arg, Thomas. Varför väntade du till dagen innan med att byta skor?
Vanligtvis skulle jag aldrig köra i oprovade skor, hade faktiskt köpt nya just innan min första halvmara men det var inget snack om att jag skulle använda mina beprövade. De gamla är iof
Arg, Thomas. Varför väntade du till dagen innan med att byta skor?
Vanligtvis skulle jag aldrig köra i oprovade skor, hade faktiskt köpt nya just innan min första halvmara men det var inget snack om att jag skulle använda mina beprövade. De gamla är iof