Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningNya skor och för mycket pengar?
You need to log in to create posts and topics.

Här kan vara något för dig då:
http://www.idg.se/2.1085/1.134075

Dom ser lite tunga ut. Batterier osv. Kan tänka mej att dom står i hallen o surrar efter ett löppass. 🙂

sensorer av denna typ, fast bättre finns i ledband och musklesenor. betydligt billigare 😉

Jo de lär inte vara några lättvktigare direkt. Dock så lär de inte öka på det speciellt mycket, några gram för en microprocessor och sedan kan man köra med ett litet batteri. Problemet är nog att ytan ökar så tyngden ökar av det.

Jag är mest glad att det

Ja Jessica det tror jag med. Man kan lägga pengarna på annat. Dom är ju inte ens snygga.
Som sagt, löpandet själv kommer man inte undan.

Fast är man teknikfreak så är man, hur bra löpare man är avgörs inte av hur mycket, långt, snabbt man springer utan av hur mycket balla, dyra prylar man har 🙂

Då är jag helt kass på att springa.

Det bästa är ju sista meningen: "Tyvärr måste du fortfarande sköta själva springandet själv." Det är väl ändå det som är meningen med löpskor eller har jag missat något? 😀

Snart kommer väl skorna du bara snörar på dig och sedan sätter i soffan med och så vibrerar det eller något dylikt - håll utkik på TV-shop, det är mitt heta tips 😉

Rida, rida, ranka. H. . . . . .?