Quote from Guest on 6 December 2007, 08:22Här kan vara något för dig då:
http://www.idg.se/2.1085/1.134075
Här kan vara något för dig då:
http://www.idg.se/2.1085/1.134075
Quote from Fredric Lagerström on 6 December 2007, 08:32Dom ser lite tunga ut. Batterier osv. Kan tänka mej att dom står i hallen o surrar efter ett löppass. 🙂
Dom ser lite tunga ut. Batterier osv. Kan tänka mej att dom står i hallen o surrar efter ett löppass. 🙂
Quote from Funbeat user on 6 December 2007, 09:07sensorer av denna typ, fast bättre finns i ledband och musklesenor. betydligt billigare 😉
sensorer av denna typ, fast bättre finns i ledband och musklesenor. betydligt billigare 😉
Quote from Funbeat user on 6 December 2007, 09:15Jo de lär inte vara några lättvktigare direkt. Dock så lär de inte öka på det speciellt mycket, några gram för en microprocessor och sedan kan man köra med ett litet batteri. Problemet är nog att ytan ökar så tyngden ökar av det.
Jag är mest glad att det
Jo de lär inte vara några lättvktigare direkt. Dock så lär de inte öka på det speciellt mycket, några gram för en microprocessor och sedan kan man köra med ett litet batteri. Problemet är nog att ytan ökar så tyngden ökar av det.
Jag är mest glad att det
Quote from Fredric Lagerström on 6 December 2007, 09:18Ja Jessica det tror jag med. Man kan lägga pengarna på annat. Dom är ju inte ens snygga.
Som sagt, löpandet själv kommer man inte undan.
Ja Jessica det tror jag med. Man kan lägga pengarna på annat. Dom är ju inte ens snygga.
Som sagt, löpandet själv kommer man inte undan.
Quote from Linnea Persson on 6 December 2007, 12:16Fast är man teknikfreak så är man, hur bra löpare man är avgörs inte av hur mycket, långt, snabbt man springer utan av hur mycket balla, dyra prylar man har 🙂
Fast är man teknikfreak så är man, hur bra löpare man är avgörs inte av hur mycket, långt, snabbt man springer utan av hur mycket balla, dyra prylar man har 🙂
Quote from Lotta W on 6 December 2007, 12:21Då är jag helt kass på att springa.
Då är jag helt kass på att springa.
Quote from Lotta Lindström on 6 December 2007, 18:08Det bästa är ju sista meningen: "Tyvärr måste du fortfarande sköta själva springandet själv." Det är väl ändå det som är meningen med löpskor eller har jag missat något? 😀
Det bästa är ju sista meningen: "Tyvärr måste du fortfarande sköta själva springandet själv." Det är väl ändå det som är meningen med löpskor eller har jag missat något? 😀
Quote from Funbeat user on 6 December 2007, 19:14Snart kommer väl skorna du bara snörar på dig och sedan sätter i soffan med och så vibrerar det eller något dylikt - håll utkik på TV-shop, det är mitt heta tips 😉
Snart kommer väl skorna du bara snörar på dig och sedan sätter i soffan med och så vibrerar det eller något dylikt - håll utkik på TV-shop, det är mitt heta tips 😉
Quote from Funbeat user on 6 December 2007, 19:17Rida, rida, ranka. H. . . . . .?
Rida, rida, ranka. H. . . . . .?