Quote from Guest on 21 April 2010, 21:26Jag har köpt skor idag. Blev ett par Asics Nimbus 11 som enligt försäljaren var en neutral sko.
Jag sprang på band och fick mitt löpsteg filmat, och tydligen pronerar jag inte längre. De första skorna jag hade var för överpronation, senaste skorna för lä
Jag har köpt skor idag. Blev ett par Asics Nimbus 11 som enligt försäljaren var en neutral sko.
Jag sprang på band och fick mitt löpsteg filmat, och tydligen pronerar jag inte längre. De första skorna jag hade var för överpronation, senaste skorna för lä
Quote from Lotta W on 21 April 2010, 21:36Ja, jag har haft liknande utveckling. Det finns säkert flera orsaker till det, t.ex. att jag landar mitt på foten istf. hälen nuförtiden och att jag har blivit starkare med åren.
Ja, jag har haft liknande utveckling. Det finns säkert flera orsaker till det, t.ex. att jag landar mitt på foten istf. hälen nuförtiden och att jag har blivit starkare med åren.
Quote from Funbeat user on 21 April 2010, 21:52Här var ju en diskussion om just löpsteget i nån tråd, där tipset att man s a s skulle tänka att man ska sparka sig själv där bak framfördes. Vem det än var som gav det tipset är jag evigt tacksam. Har haft uppehåll från löpningen i ca fyra månader pga br
Här var ju en diskussion om just löpsteget i nån tråd, där tipset att man s a s skulle tänka att man ska sparka sig själv där bak framfördes. Vem det än var som gav det tipset är jag evigt tacksam. Har haft uppehåll från löpningen i ca fyra månader pga br
Quote from Funbeat user on 21 April 2010, 22:11Samma här.
Började med pronering, kör neutralt nu.
Samma här.
Började med pronering, kör neutralt nu.
Quote from Funbeat user on 22 April 2010, 00:08tror det är enkelt,mer löpträning o bättre steg o muskler som håller i hop skiten (foten).Har haft samma utveckling själv
tror det är enkelt,mer löpträning o bättre steg o muskler som håller i hop skiten (foten).Har haft samma utveckling själv